WinG日記
 
開心的希望可以和你分亨
不開心的由我話剩受
你的開心會另我快樂
yiuken2046
暱稱: Mr*Y- iu
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
一天比一天墜落
2007-09-22
星期5
新學期
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


五天 不安

今日:火

今日九點鐘就比我個肥老豆嘈聲左,,,,,,,

頂真係,,星期六想訓左陣都唔得,一早就走左去飲茶

今次唔洗我去霸位,我老豆神咁早到左,媽咪返左得婆婆,老豆,我,妹

真係好唔鐘意飲茶.黎黎去去又係個d野,食都食到我討.....算啦一個星期一次

仲要係老豆叫到,有得怨都冇得唔去啦,好彩今日老豆累,唔係就要比佢叫左去游水

同佢講又話唔到我話事,唉,算啦成日比佢罵....依家小左罵我啦,唔知係唔係大過仔,冇咩話我

但屋企好似對我有大其望,不過又冇講出口.........只係叫我為自己前途著想下,,雖然我知到讀唔上去就

仆街,但成日都有心無力呀........]

返到屋企玩左電腦,同網上d人玩,玩多一,二場後....有個叫<邪惡小籠包>ge玩家話唔玩住啦,要溫書............

係個時先醒起,我都要溫,佢同我都幾似下--,又係有書唔想溫個d人黎.....仲講左佢係學校個時d野比我知,真係好似同我

差唔多,佢話自己解左,仲未溫.定左今日要溫粒半鐘....見到佢幾咁有恆心,我都那那臨走去溫書,溫個時真係好苦,見到咁多野要溫...

無計啦....,人地都溫,點解我唔得呢,我都定左今日要溫晒下學期教ge西史,溫完啦.嘩!!~溫左兩粒半鐘,,原來專心咁搵書可以過得咁

快..........兩點幾三點,玩電腦......傾左一陣msn--叫如茵勸區區溫書,哈哈.....我仲教佢講埋d肉麻,當然佢唔認成.......哈哈,但都有叫

佢搵書,同fung玩左陣電腦.我老豆玩........又要幫我老豆搵白髮,真係好撚煩...最唔撚鐘意做,,,,,又比佢屌話我冇溫書,唉,我話我溫左

佢都唔信嫁啦,都未見過佢稱過我ge,,,,考試全級第5,都未過佢話我醒ge,話考個第5又唔見你考過第一.......幫佢做家務,唉真係罕啦

佢話應該嫁,日日都做仲好,心諗佢就想!!!食野啦,唉我老豆最鐘意煮埋d我唔鐘意ge野比我食,食襄苦瓜,食煎魚...屌我最唔撚鐘意

食ge野,,,,,,真係,,,又唔比人食d肉,又要食埋d苦瓜,唔想食多d飯,食左2件咁多..........我老母仲叫我食多奐飯,我老豆話:d野都唔岩

佢食,鬼同你食左奐咩,唉..知就好啦,真pk.....今日就係咁過啦...........叫人又唔出去踢波.............有冇活動過,遲早又變肥仔...........

咁日真係好彩有<小籠包>啟發我,thx..........都多謝如茵呀.............細霖都有同我講笑,XDXD

刊登時間:2007-06-03 08:47 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]