今日返學真係黑...........出左門口都落雨
真係好kai,好彩ka kun有姐.如果上去拎就會遲到啦
返到學校啦,好似平時一樣咁,不過又濕又熱真係好難頂呀!!!!!
我個人好易出汁,郁下都會出ge,好彩日日都有用止汁劑................
今日d堂都幾悶下,I.S.冇咩事....地理:又係大波LEE搞GAG TIME.IT終於做完我個網啦
幾開心下嫁.......中文,發吊......LUNCH去左大中買糖食...........中午冇下雨啦..但好HOT呀....
數學英文,冇咩做同大琳細霖傾計,,,,,,佢地2個真係--話請佢地2個食野--一個話食另一個又唔要,第
二個話食第一個又唔要--我好無奈.....佢地真係幸福,我都未試過咁(除我D家人外)放學啦,又係等佢
佢地同D女仔玩--玩夠啦,去左CARTEEN出面玩數字球KAKA,佢地係咁玩我同細霖--真係有小小尷
尬,出聲又唔係唔出聲又唔係,,,,,,,,大家都知點解...我答應左有人蝦佢會幫佢,哈哈.........去CATE
EN請細霖食野,大琳話唔洗-0-.........玩數字球.......哈哈有針對性,XDXDXD好彩細霖冇出黎KA
KA唔係又唔人玩,我覺得LOK同LUN有偏心呀,哈哈,人就係咁嫁啦,今日GE學校生活都唔錯呀
就快完左F2的生活啦,唔怪得知我堂哥話F2過得最開心啦,我終於明解啦......要搵書啦\/.\/"
星期6漢奸HOME冇人,唔知去唔去好TIM........因為有D事搞到我好苦,人的最苦呀!!!!!!!!
|