打左日記囉,唔知我打日記會唔會有人上黎睇呢==""" \
今日個天幾情下,咁又令我心情都唔錯,但好似有野諗唔明 \
今日帶左新眼鏡,好似同以前個對差唔多(d人講)我就覺得自己吊左啦,\
7:45出門上學去了,同平時一樣走上熱熱的路上,熱到我就要好似朱克力咁容左-0-\
唔知點解成日都差d遲到咁,唔知係唔係多野諗左,咁就行得慢左,又要比太陽灑多左啦......\
好似平日一樣上課,本來話請大琳細霖食野--點知我怕羞冇走埋去問佢食咩,多人GE問題......聽日講返\
今日要測試.........唔多識.....要搵書啦,我有臨晉的考驗了,同D同學好似又熟左,又開心左.....放學了同D打機迷走\
左去S記打機,大家都幾開心,當然有嬴有輸啦,之後孤單咁走左返屋企.......咁又過左五月GE一日,五月天快沒有了,等緊六月的第一天\
重新開始我的.............................................................................................................................
大家記住上黎CM呀--,第一次都冇人CM咁就\白費左我GE力水--
睇下今日有冇人黎先,冇日黎聽日就唔打啦,哈哈
|