WinG日記
 
開心的希望可以和你分亨
不開心的由我話剩受
你的開心會另我快樂
yiuken2046
暱稱: Mr*Y- iu
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
一天比一天墜落
2007-09-22
星期5
新學期
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


日日都打ge日記 疑惑

打左日記囉,唔知我打日記會唔會有人上黎睇呢=="""     \

今日個天幾情下,咁又令我心情都唔錯,但好似有野諗唔明        \

今日帶左新眼鏡,好似同以前個對差唔多(d人講)我就覺得自己吊左啦,\

7:45出門上學去了,同平時一樣走上熱熱的路上,熱到我就要好似朱克力咁容左-0-\

唔知點解成日都差d遲到咁,唔知係唔係多野諗左,咁就行得慢左,又要比太陽灑多左啦......\

好似平日一樣上課,本來話請大琳細霖食野--點知我怕羞冇走埋去問佢食咩,多人GE問題......聽日講返\

今日要測試.........唔多識.....要搵書啦,我有臨晉的考驗了,同D同學好似又熟左,又開心左.....放學了同D打機迷走\

左去S記打機,大家都幾開心,當然有嬴有輸啦,之後孤單咁走左返屋企.......咁又過左五月GE一日,五月天快沒有了,等緊六月的第一天\

重新開始我的.............................................................................................................................

大家記住上黎CM呀--,第一次都冇人CM咁就\白費左我GE力水--

睇下今日有冇人黎先,冇日黎聽日就唔打啦,哈哈

 

 

刊登時間:2007-05-30 07:44 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]