都好似好耐冇打日記,
今次考試死晒~~ya!!今日數學有成25分冇做,短答錯硬,仆街啦
會唔會破150名呢......我諗破得啦......今日同區區,ling番學,2a班主任睇堂
第一頁做左成差唔多7個字,,,,,,,,,死得啦.做埋其他個都,有好多唔識做,冇溫又出,屌佢
我前面個個都唔知係唔係做ge--,一開波就訓,勁野.........放啦,討論maths.....去左打機
幾開心呀,哈哈!!!,食麥麥,好耐冇食la,打比明明.一齊去左踢波呀,,對柒頭黃記,佢地真係予到
西咁,wo踢到好hot呀,33都濕晒差唔多暈呀踢到...去7仔買野,又換左把野黎涼下,我地真
係好enjoy呀,哈哈.....返歸玩墨香私服.....玩war3,,,,,,好悶呀
|