陵晨時刻,我仲係到咪緊本攔鬼習作,同LING一齊溫,,........屌,溫極都溫唔撚入,
屌西,咁多野要記,我多要爆頭啦,,,,,,,,,,,,之後唔想溫SLEEP,去到5:30PM先起身,
老豆老母都係個時返工,,,,,見到佢地都苦.........返學啦,邊行邊溫,有條友,ON99咁渣住本書
考WO,.........卷一先,好快咁做左長文同填補......申請信做錯左,好彩改得返......嚇死我,以為自己
又KAI左--卷2啦,第一時間做晒第2頁,慢慢做咩其他,又係唔夠時間........成半唔識,遇左...又去左打機
真係唔想去,返到家一陣玩電腦,英文真係唔撚想溫...........等唔合格.........算啦,今次遇左比人偏死--,,,,,,
天呀,點解你唔比一個溫書GE心我呀,,,,,,仲愈黎愈散,,,,散到冇人有呀,求下你,比我搵到IS,西史有7字頭就得嫁啦,
中史同MATHS要有6字頭呀............
|