*sorry''sorry]前幾日部腦head左,攪到我冇得寫'而家補番數..ha
23號晚,我去左我表哥到,個日係我表哥的大日子-生日啊!<吾係結婚>我阿姨話慶祝23號生日嘅
表哥,22號生日嘅爸爸,仲有13號生日嘅我!
24,25,26號,冇セ特別
而今日呢,梗係要好似平時咁上堂啦!不過導修堂既時候,就好唔好彩,要將d枱枱等等搬來搬去.其實呢d都係黄副校,
放學之後.我哋又要參加<名師學堂>攪到5:45先放學.
聽日阿哥生日啦!