今日放學參加左<名師學堂>,我係B GROUD所以4:45先上堂,跟住咪去左圖書館囉!4:45上番603室=6a課室,見到個肥肥地既男人,原來佢就係教我哋嗰個`名師'真係估唔到佢識咁多英文!!!!!!!!!!!結果5:45先放學.
仲有,仲有秀春今日生日,秀春生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!