琴日,去咗阿哥個party,我哋燒左一陣烤之後,佢地玩<水蛋>嘛,跟住俾個大陸婆-管理員閙.
佢地咪冇玩繼縝bbq la ,燒下燒下,點知唔夠炭wo 佢地有d男仔咪去買囉"
佢地有D人買左d水槍,向到噴我哋.佢地嘅'水戰'又開始喇
佢地玩到倦曬.返黎食野.跟住我同D女仔去石卵路果到,點知...
梁碧敏將個水蛋擲埋我到.攪到我成身濕曬...........................
今日,我同淑貞去左藍田.行街街shopping.我地向到講心事啊''哈哈