今日我地班d人好衰呀!!!! 今朝陳淑貞好賤呀'都唔知發咩癲'無端端向到同我啊哥亂咁講嘢' 跟住聽潘主任宣佈啦.我把遮跌左落地下姐.個死肥興响到踢" 上到課室,我咪擺遮囉,個死肥興又响到話:借借啦,條路你行曬呀?~ 跟住寫倩珠張紀念冊.陳淑貞又响到亂咁寫嘢! 之後死人吳祉駿&譚屎豪又响到改我花名"
點解....點解我今日咁黑嘅''有冇人可以答我呀?