不做考慮也沒半點猶豫 我就說了這一句 我等你 你眼中閃過了一些訝異 更多的是懷疑 所以你可以離去 *不相信你還會回心轉意 是我任性才決定 要等你 我眼中的淚沒掉過一滴 只是隨你背影 慢慢倒流進心裡(心底) ......(閱讀全文)
今日發生左D好恐怖既野...
唔想打日記LA'''
今朝...自己一個返學..無奈囉!!!唉唉唉..... 補課:::得我同亞紫答哂..亞生好低死呀!!!哈哈哈哈/\/\''' 早會:::落雨..升旗....又熱啦wo...唉.....同龜龜係到傾計.... 英文:::我..SISI..佳佳出左去講野..佳佳超好笑呀!!!/\/\''' 音樂:::SISI調左過黎...羅SIR黎左睇堂..同SIUSI傾左一堂..跟住訓左一堂..&w......(閱讀全文)
今日去左拜山...熱死我la....
同我隻豬玩左成日sms~/\/\''
今日差D遲到..係火車到係咁同SANDY玩鄭念太...笑死我LA'' 閱讀:::好無聊...係到作文..... 數學:::作埋篇文...跟住訓左成堂...好暈呀!!!唉.....同隻豬玩SMS... P.E::::跑完9分鐘...唔掂..勁暈....同暉暉去左MI....跟住SISI..亞糖..亞單..佩雯同嘉莉入左黎...係到講鬼故...SISI整到我勁痛...唉....=0=''&......(閱讀全文)
琴晚訓得兩個鐘...無奈囉!!!今朝一早起身...沖涼洗頭...打比sandy'' 班主任::係到做埋D好無聊既野...跟住同朱菌同SISI傾計... 英文::::去左MMLC...蕭太個班同我地一齊上..SO搞到好多人..玩左陣電腦..睇左陣MOVIE'' VA::::我..亞單..亞SI係到玩智仔..搞到佢超無奈...笑死我LA''' 英文::::又去左MMLC...係到玩電腦..同S......(閱讀全文)
好悶呀!!好悶呀!!!!上緊英文堂呢....
掛住澤霖.........
無啦啦比人屈...食屎大嫁妳?!
有仔撐好lun威呀?!
今日龜龜黎左粉嶺食野... 送佢出去果時..比一個傻婆嚇親... 佢係咁跟住我地..超驚囉..唉....
亞霖:你到底發生咩事呀?!搵左成日都搵你唔到..擔心你呢.. 龜龜:多得有你我終於有這天.... sisi:唔好再唔開心la'' 威廉:唔好下下都咁沖動LA..我永遠支持你做既野嫁!!! 文玲:唔好再話我LA......我驚左你呀!!!
今朝因為遲左....SO就搭的的LA.... 數學:::係到同亞糖玩..又同亞霖玩左陣SMS...訓左陣... P.E::::又比MISS蕭鬧..無奈...今日考SAT UP...我得25下..同德仔打波..又WIN左LU'' 中文:::默左成堂書...咁又過左一堂LA... 世史:::係到聽佢講野..跟住又同亞糖玩...哈哈哈/\/\''W.H'' LUNCH::同龜龜&文玲去......(閱讀全文)
今日12點約左龜龜同肥狗係大埔墟火車站等....點知兩個都遲到...好過份呀!!!跟住就出MK LA....-0-''諗住睇2點個場..點知去到無位...-0-''無奈囉....買完飛...就拎左部電話去AK到整....整完去左食面LA....食完仲有時間..去左夾糖..同龜龜夾份...15蚊...-0-'''夾完就行返嘉禾睇((獨家試愛))...好感人呀..睇到我同龜龜都有喊.....我......(閱讀全文)
明知做戲等你的汽水喝一半給你加片薄冰 等你的桌面滿瀉我總會打理重整 不想純情 不夠聰明 你未發現我的身影 得我幫你依照編碼整理家裡電影 只會得我一個幫你選購喜愛鈴聲 天天如常 估你心情 等一個眼神求証一閃擦過如流星 怎麼我為我做過的感到驚怕 就像愛嗎我也不肯定恐怕 我以為存在嗎 ......(閱讀全文)
今日返學見到[佢]呀....超令仔囉/\/\'' 早會:::悶死人LA...MISS LAM CHAT 書包..好在無我份姐.. 英文:::係到鬧人..笑死我LA.....比佢串到我無聲出..唉唉唉!!!! 音樂:::今日招財貓唔知咩事無止堂..超正..係到傾計...[凌瑋祥]哈哈哈'' 家政:::整野食...白痴左..又選左個難既黎做...無論...好難食呢!!!! LUNCH::係太......(閱讀全文)
今日6點幾起左身..訓唔返..-0-''' 跟住12點就落左大埔搵龜龜同肥狗...行到3點幾...我發睥氣走左..好憎你呀!!死肥狗..跟住去左太和M記搵人... 跟住我家姐過左陣又黎左....請左佢食M記..-0-''' 跟住4點幾..等埋我姑姐...就去左行..睇電話..我買左部Z520I...幾令呀!!!唔錯唔錯/\/\'' 跟住就去左上水...行左陣..就食飯LA...........(閱讀全文)
數學:::係到玩SMS.....好好玩呢...哈哈哈/\/\'' P.E::::比人鬧左成堂....跟住同甩咳..德仔..佳佳..SISI..亞斌係到打波..好好玩'' 中文:::又係到鬧人鬧左半堂....跟住講書....... 世史:::SMS加做工作紙...又一堂LU........... LUNCH::同SISI去左吉吉島買野之食..用左$40..唉...-0-'''返到去同......(閱讀全文)
中文:::比人罸..無做功課...-0-'''背書..好在我識姐..謝謝KAI保'' 美術:::智仔調左位..比MISS容發現左..白痴仔呀!!!/\/\''畫畫** 英文:::係到睇圖書...睇完睇碟..悶..... LUNCH::食完返去玩左陣...... 數學:::係到睇圖書..睇左兩堂...好眼訓呢''' 放學:::同我家姐等埋肥狗去左M記....食左開心樂園餐..KA.......(閱讀全文)
琴晚諗左好多野...
閱讀:::果果係到做功課..無人理佢講野.... 英文:::係到同高寶講轉校既野...其實你講既都有道理既'' 地理::超無奈囉....比人話我成日訓教..我都無訓到...-0-'' 中文:::係到默書...默完書就係到講左好多人生大道理...不過都好好笑/\/\'' 數學:::無野做..係到諗緊轉校既野....好煩呀好煩呀!!!! LUNCH::去左食壽C......(閱讀全文)
今日好煩呀!!! 唔打日記LA'''
表哥.. 為我同梨既目標努力呀 !!!
呢個板記錄左我地(以前既7小豬)好多回億'' 呢排睇反!!*先知道呢D日子係我最開心的日子.. 雖然我地而家生疏左'' 但我都希望你地無忘記到呢D開心既回億'' 得閒上去睇下LA''
http://www.hkflash.com/diary/diary.asp?id=mykkcp
琴晚連續發生3個夢..可以話3個都係好夢既.... 9點幾起左身]跟住12點幾約左龜龜大埔墟火車站等''' 諗住去唱K..點知好貴...SO就去左睇戲... 有人請...YA................... 跟住睇完就返左大埔.. 陪媽媽行左陣街..就去左寶湖食飯... 食完DADDY就車我地返屋企LA''' 琴日D夢可以實現就好LA'''HAAAAAAAAAAA......(閱讀全文)
今日同暉暉一齊返..又要我等你..真係過份呀!!!!! 返到去....飲左包野...跟住就去左G06補課..無奈..同埋D中二既人一齊'' 早會::係我地班叫左好多男仔出去-0-'''無奈'' 英文::一堂係到睇圖書..跟住一堂係到講人生大道理-0-'' 音樂::調左位同SISI一齊坐...傾左陣計..跟住我訓左''' 家政::今日無得整野食..係到聽書...悶到飛起呀!!!&......(閱讀全文)
朝早::英文閱讀...無聊''' 數學::好努力咁做功課..做做下..好眼訓..訓著左-0-'' P.E:::係到射籃球...超悶呀!!!跟住同德仔打左陣波...就無打到..智仔..SOR AR'' 中文::係到講書....無咩特別.... 世史::開頭好努力咁聽佢係到UP書...跟住成班都差唔多訓哂...SO...... LUNCH:同龜龜..文玲..亞SAM..我家姐去左太......(閱讀全文)
今朝MC同MISS蕭黎CHEAT校服-0-'''MISS蕭話我乖左..HAPPY呢'' 中文::係到講故事../\/\'''子維講到超好笑.... 美術::係到畫畫...畫得好小...跟住係到傾計...... 英文::係到睇碟.... LUNCH:今日高寶請我地上次表演果幾個人去食PIZZA..好味呀!!! 數學::第一堂好努力咁做功課..但第二堂就訓著左-0-''無奈''&w......(閱讀全文)
早會:::悶....好快完左''' 普通話:係到講書..係咁係到讀=0=''' 中史:::抄完筆記就訓左陣..落堂都唔知... 電腦:::係到同SISI傾計...又同威廉甩咳係到串..好好笑/\/\'' 化學:::比暉暉整到我趺左落去...你好野!!! LUNCH::去左食M記...食完返去玩左陣..就上堂LA''' 英文:::係到睇圖書..講書..好野..聽日高寶請食飯/......(閱讀全文)
十年前後 曲:伍仲衡 詞:克勤 編:Ronald Fu
後悔去愛著他 自己掌摑吧 明知喜歡清水 竟去轉喝綠茶 望見他的瘡疤我仍未怕 感覺像得到天下 像隻井底之蛙要離開最美初夏 發現到冬天氣候更差 十年前彼此不夠遷就 十年後只會做好朋友是我關鍵時候不珍惜你 眼白白讓你走愛情甜酸苦得我自己感受 照亮長夜最後只有白晝 不必強求 誰救我不如自救 就算奏過受難曲 也死......(閱讀全文)
一生愛你一個 喜歡你我最清楚這感覺 從前你是你 從前我是我 現在縱使不清楚我最愛你什麼 尋覓你 留住你 全憑直覺 其實我真的相信愛情的直覺 從前尋遍這天邊海角 不經意等到心中愛情主角 愛你一個 像是浪漫愛歌想你一生也愛我一個 想你心意屬我 期望你跟我 長路也走過 准我一生也愛你一個 准我相信直覺 請將一生的幸福也付托給我 常在你心裡 愛著我
今日9點幾起左身-0-'''跟住龜龜sd左信息比我.... 傾好哂...就約左1點係大埔墟火車站到等..... 又係龜龜最遲....等埋佢就出左旺角...... 睇輪迴...岩岩好時間....OK恐怖LA......./\/\''' 睇完就去左大家樂到食野...我同龜龜係到玩肥狗部電話..超好笑呀!!! 食完就出左去打機....打到6點幾就走LA..... 陪左亞忠去搵果隻......(閱讀全文)
今日因為太凍..SO無返到去補課... 中文::係到講話以前D人結婚既野...好好笑呀真係/\/\''' 調左位...同亞婆坐..佳佳坐我前面...好開心呀!!!! 世史::愈聽愈眼訓...SO就訓著左''' 中史::過左201上....超凍呀!!!無心情聽佢講野.... 生物::同SISI傾左好多野....唔好再咁啦SISI.... &......(閱讀全文)
今日一早...自己返學...好凍唷!!!! 返到去...采排-0-''' 早會::表演LA...亞生佢地做到好好笑..好多人係到笑...果一刻唔知點解覺得好滿足... 英文::係到同SISI講朗朗..比高寶聽到-0-'''無奈囉'' 音樂::有兩個人黎左講講座...超悶囉-0-'''係咁係到望住佳佳..覺得佢特然靚仔左/\/\''' 家政::整野食...兩樣..好難呀!!!整完......(閱讀全文)