今日一早.....返學!!!!去到太和...同老公一齊番/\/\'' 英文....係咁係到拼音.....拼左成兩堂...唉...最可憐既係星期三又玥比佢留lunch>o<''' 地理.....田雞發癲....真係想將你解剖呀!!!!! 中文....-0-'''係到講歷史....miss lam整左坐位表啦!!!落堂果果都拎黎睇!!!! 數學.....鐘sir比左五分鐘我地睇....-......(閱讀全文)
琴晚好開心唷.......雖然個胃好痛.... 但都值得嫁/\/\'''點解會咁開心?! 因為有老公陪我過十二點囉...haaaaaaaaa 琴晚痛到冇咩點訓...... so今日十一點幾起身........ 陪媽媽落街街買野...... 跟住就去左搵老公啦..... 又要我等你...真係呀!!! 去左食車仔麵....haaaaaaaaaaaa.... 跟住行出......(閱讀全文)
無論每一天都親過你原來仍能為你醉到 無論每朝早都講再見 目仍然想聽誓禱 仍望你走出街中等候燈號 仍望最親的影子怎樣走路 直到 走得太遙遠 望不到 便明白每個有你的過程 最好 然後有多麼的牽掛 我完完全全沒有意識 然後要幾點鐘工作 我完完全全沒有記憶 常常要奔波一生花盡心力 能為你數手指都一樣積極 或我 喜歡你無論日與夕 突然又記掛你何用解釋 *來日每一分鐘喜歡你越來......(閱讀全文)
今日一早......照樣返學生!!!! 中文......悶到傻唷!!!勁凍又勁想訓教唷-0-''' 世史....好憎果果miss招呀!!!!訓教都唔比!!!!但我無理到佢....訓到落堂..呵呵!!!! 中史....好比心機咁聽書...又係到做功課.....呵呵呵/\/\''' 生物.....死人達明講左成堂只係聽到佢講{{留堂}}兩個字.....我同sisi&甩咳係咁係到講一d好......(閱讀全文)
今日一早....搞左起身唷-0-'''唉唷.....搞到人地差d遲到唷>o<'''
英文......狗狗同高寶係到串......好好玩唷/\/\'''
音樂......無啦啦叫人唱校歌...白痴.....德仔同佳佳比校長捉左!!!唔知咩事呢?!
家政......係到畫畫...又睇左一出電視......d設計師真係好勁唷>o<'''
lunch....同老公一齊去左魚滑到食.....>o<......(閱讀全文)
今日好大雨唷!!!!-0-''''返到學校濕哂la.....無奈囉!!!!-0-'''
中文......作文....[[愛是這樣甜]],,,,當時完全係咩都諗唔到唷>o<'''唉!!!
美術......死人智仔....係到講笑.....笑到我地傻哂!!/\/\'''
英文'''''默書....今次終於合格la....跟住[[go寶]]又係到串德鬼-0-''跟住又拎左ka麟既作文黎讀....好好笑唷......(閱讀全文)
今日一早.......起身!!!!跟住就出門口啦......點知出到去!!!!好大雨呀!!!諗住撘的的&bus啦....點知勁多人...等到撘十一先有得上車!!!-0-''''返到學校門口見到寶麟....就一齊返啦!!!返到去岩岩好!!!!
第一堂.....普通話....比miss 沈話我地班好悶-0-'''
中史.........比人罸..因為訓教.....無奈啦!!!!!
CL......又係到講勁......(閱讀全文)
今日一早....如常返學....hahahahahah**
中文....講到作文_話要我地作[[愛是這樣甜]]點作呀?!
世史___悶到訓得著....真係好長氣呀佢!!!!!
中史....做作業同筆記-0-''''抄到我好累呀!!!
生物=好好笑呀....甩咳同朗朗掉左位黎坐...最後都比達明發現......真係失敗呢...仲比我見到d唔應該見既野>o<''
Lunch,,,見到佢.....走都走唔切......(閱讀全文)
你好煩呀!!!!!唔好再煩我呀!!!!你有冇諗過三年前邊個粒聲唔出走左去美國讀書....唔要我呀?!而家番黎就搵反我....咩意思呀?!下......當初走果日.....你自己有冇諗過我既感受呀......而家反黎就話要同我一齊......就算點都好呀!!!我都唔會原諒你呀!!!!你當我係咩呀!?就算我肯原諒你.....萬一你又掉低我走左咁點呀?!你好自私呀....你令我好憎你呀___唔好再搵我呀......(閱讀全文)
今日一早反學.......
早會_悶呀!!!!聽果果miss 招係咁係到講野**
英文﹏亞sir又係到發癲...又有一大班人比人留堂...好在我冇份呀!!!!蘇生好淫丫**
音樂-::音樂室好舒服呀''訓左兩堂....真係好的呢/\/\'''
家政~係到畫圖....畫左成堂.....>o<'''
Lunch,,,同老公去左魚滑食....好早就番到學校啦~~~~
中文......係到講書...........(閱讀全文)
.||■||■||■||■||■||■||■﹊ ̄”戀愛以 -`'◆(__隨風隨雲 ●`*無聲無息 離開'#,, `) ||■||■||■||■||■||■||■||■
今日反學....唔記得叫老公起身唷>o<''''好在佢自己都識起身姐!!!!!跟住番到學校....第一堂中文......好眼訓唷!!!!但無正式訓囉!!!!美術......畫手呀!!!!都好令嫁........陳子雄係到韭埋哂d淫野...笑到我地呀!!!哈哈哈哈哈哈............英文.....亞sir唔知發咩癲........係咁係到要人地dictation.......>o&l......(閱讀全文)
看看你的女朋友or老婆是不是這樣的呢?? 1.關於買衣服 老婆:這衣服好看嗎? 老公:好看。 老婆:下列訊息給回覆者 ============================== 你就敷衍我,想讓我趕快買完了趕快回家! ============================== ......(閱讀全文)
肥軒果個鑑定結果:
鑑定結果您的精神年齡38歲 與您實際年齡差24歲 幼稚度44% 成熟度64% 老化度44%
與您實際年齡差24歲 幼稚度44% 成熟度64% 老化度44%
幼稚度44% 成熟度64% 老化度44%
成熟度64% 老化度44%
老化度44%
今日一早....老公又遲左叫我起身啦!!!!!真係呀!!!!/\/\'''不過算啦!!!番到去......閱讀堂....但唔知點解變左班主任堂.....無奈呢.....第一堂英文........死人[[go寶]]又係到玩野.......but好好笑呀佢/\/\'''haaaaaaaaaaaa.......跟住小息佢係到同威廉打交.....白痴的呢.......跟住上田雞堂......哈哈哈/\/\......(閱讀全文)
今日一早….老公打黎叫我起身……跟住番學啦!!!!!今日一暉番到去…..見到蕭媽媽…..同佢講話唔打波….點知比佢係到鬧….無奈啦!!!!!跟住早會…..又悶又熱….辛苦死我啦!!!!!跟住無啦啦又有個中二係到嘔……好臭的呢!!!!跟住去左交錢…..交完錢上英文….亞[[高寶]]好好笑呀!!!!又係到同佢係到玩野……..跟住小息…佢又唔放喎!!!!!無啦啦又捉左威廉入黎……係到玩佢地兩個….好笑......(閱讀全文)
今日一早老公一樣叫我起身......kaaaaaaaaaaa.......搞掂哂野....出門口...跟住番到學校.....上課室la.....跟住第一堂中文.....又係一路教書一路講笑......好快就過左二堂啦.....小息...又見到老公....真好的呢.....跟住上va.....我同家寶坐.....跟住智仔又同一枱....同佢係到嘈......跟住出miss 容鬧......(閱讀全文)
今日一早番學..........無野做呀....早會....熱到死呀!!!!又無啦啦係到ch校服........真無聊呢**普通話.......亞miss沈一入黎話我地班死氣沉沉咁.....唉.....無奈啦**中史....好悶呀.....訓左陣比人叫醒左......CL.......果果咁既范sir鬧亞雞.....跟住比亞雞串到無聲出....亞雞真勁呢**化學......悶上加悶...又唔比講野......(閱讀全文)