今日9點幾起左身.....搞掂哂D野就坐的的出火車站... 係大埔墟火車站第埋龜龜同文玲就出M.K啦''' 出到去去左唱K.....勁白痴..係到爭咪唱....>O<''' 食野就整跌野人地D野..都係龜龜既錯呀!!!! 唱完就去左搵廁所....上左一間酒樓到....上到去... 果果人講:幾多位呀?!有位未呀?! 我地:有啦有啦'''(跟住就沖狙去搵廁所) 去完出黎..唔見左......(閱讀全文)
唉唉唉..............
希望你可以快D好返啦-0-''''
我的最愛''''
像一場夢 卻醒不過來 另一個我在看著我 她問我值不值得 為你付出所有 只要一想起你的溫柔 就會讓我看不清楚 你想做的你 沒有誰強迫我堅強 我卻都忍的住 清醒的孤獨 ......(閱讀全文)
今日派卷::::::::::::: 中文:55/140 中史:唔合格 世史:唔合格 生物:20/50 數學:35/110
下學期我要咩都唔再諗'''' 努力D先得啦''''
今日12點幾起身...........本身諗住今日出旺廷..但無出到''' 跟住打左比龜龜叫佢出黎..等埋我daddy車左我過廣福.... 接埋龜龜去左明星飲茶...見到蕭媽媽...係玩佢..笑死我啦''' 飲完就去左行街......見到智仔....亞豆..暉暉...奶文..... 行完又過左大埔墟......4點幾龜龜走左.... 同我家姐落左上水.......去左買鞋..買完6點幾就......(閱讀全文)
閱讀全文)
考中史....只係識一題咁多....-0-'''' 放學...去大樂食早餐....食完就走la''' 因為約左傑佢地11:30......... 好快返屋企換完3就出黎lu''' 又係我最遲....頂......... 跟今日有...傑..進...文...敏同心...... 出左去沙田...唱k........... 進:[[心...我愛你]] 笑死我啦........白痴仔/\/......(閱讀全文)
琴晚諗住今朝去食早餐..點知果果都唔知醒..咁就冇去到啦'''' 數學____ok識啦'''>o<''' 跟住放左去左左龜龜....食野..玩電腦..電頭髮..打痳雀'''' 1點30先出門口..仲要係條街到發癲{{YO}}{{澳米嘉}}呵呵/\/\''' 返到去岩岩好.... 普通話....做做下訓左...有一PART無聽到.....>O<'' 英文聆聽.......好E......(閱讀全文)
考試....唔識..勁難-0-'' 跟住等鐘明個時同老范傾左陣計...有人請我食飯啦/\/\'''哈哈'' 等到鐘明...去左101溫書..圔到12 點幾....走LU''-0-''' 放左打比麟...問佢地點.....講完就諗住去食野...... 點知又話返到粉嶺先食.......... 係太和等左麟佢地一陣....>V<'''跟住佢地自己黎.... 返到粉嶺......去左家......(閱讀全文)
今日一早.....同文玲..龜龜..肥狗去左M記食早餐..食完就一齊返學'''' 考試...好難唷.....唔識呢-0-'''考完跟住同亞糖佢地個班係條樓梯到傾計..笑死我啦[[寶寶]] 跟住等埋龜龜同文玲就係大埔行左陣......... 就返屋企啦...龜龜過左黎我屋企... 係到同小明明玩....龜龜[[好令仔呀]]....死白痴婆.... 2:00...同埋我媽媽一齊去左飲茶.........(閱讀全文)
[[[[給NG的]]]]]
[[[給傑的]]]
好唔開心好唔開心好唔開心呀!!!!!! 呢幾日我都好唔開心...... 諗返起好多野....... 點解果果男仔都係咁嫁?! 次次都要呃我?! 咩我真係好好呃咩?! 唉................................ 到底我而家心裹面係有你定佢呀!? [[你]]就點都比唔到答案我你想點?! [[佢]]就比到答案我..不過好花心'' 點解點解?! ......(閱讀全文)
今日一早...起身...跟住約左sandy就返學.... 返到去..傾左陣..考試...>v<'''好難..唔識...-0-'''算... 放學先9點45....4個去左大家樂到食野.... 跟住唔知去邊到...咁龜龜同文玲就去左我屋企.... 去左租碟....睇左筆仙....本身好恐怖.... 但因為文玲..搞到我地一D都唔驚'' 佢真係癲癲地的..咁恐怖都可以係到......(閱讀全文)
今日琴早...SANDY打黎.....跟住就同佢一齊返學...傾左好多野唷'''' 跟住返到去...考試.....OK識啦...寫寫下無墨....所以就訓左陣...訓醒跟住又有返墨....咁就計續做啦.......岩岩好夠鐘既時候做哂''' 跟住就去左萬利食野...食完行左陣.... 行哂成個大埔都係11點幾...咁就出左沙田啦''' 跟住去左宜家家私....同我家姐嘈.... 對唔住.......(閱讀全文)
今日一早10點幾起左身.....好快搞掂哂野...就落左大家樂搵亞傑佢地'''' 落到去...頂....真係好尻屎囉你地.....我都未食就話走...>V<>V<''' 跟住就出左去沙田......出到去先12點到......本身諗住去睇戲.....點知佢地大多數人都睇過..SO就無去睇啦'''' 去左唱K....頂頂頂...火死我啦''''你地成班都唔知咩人黎嫁'''''果果對......(閱讀全文)
給NG的:::::
這是我的錯 難怪你會恨我 若你不要我 仍有你道理 不敢嚕囌 那日你跟我 曾經多麼諧和 其實我珍惜過嗎 有一點 可惜不夠多 但現在 重回家中 至清楚 惹了大禍 面對一邊 空空被窩 前夜也都溫暖過 就賴我不好 是我不好 但我不知 怎麼 改得到 糊塗的人 錯到了這種程度 不知怎去補 你教我應該怎做 恕我已無 ......(閱讀全文)
今日11點幾...比死肥鳴打黎嘈醒左...>O<''' 跟住1點幾出門口....約左龜龜係昌運等....係昌運見到小明明''''/\/\'''龜龜又遲到lu....>v<''' 等埋龜龜就去返太和M記等麟同肥鳴.......等左成半個鐘都未黎到...頂'''' 肥鳴黎左...跟住一齊等麟....>o<''' 死人吳寶麟等到3點先出現...>o<'''無奈囉'''' ......(閱讀全文)
唉唉唉....................
好悶呀.....比人呃左.....
搞到我真係成晚都冇訓過'''
D人話打比我...又唔知打左去邊...好灰呀''
而家先6點幾....訓又唔係唔訓又唔係....
好無奈囉我''''唉唉唉唉.........
今日12點幾起身........搞掂哂D野.....跟住約左龜龜佢地係M記等..... 出其地.....龜龜既然係最早到果果'''>O<'''跟住肥狗同忠要我地等''''男人老狗出門口都咁耐'''' 跟住等埋一齊...就坐72去西九龍....係車到玩''''哈哈哈 一去到....即刻去食野......好味呢'''謝謝忠個pizza...食完就上去玩lu.... 換左100蚊5個玩先.......(閱讀全文)
今日12點幾....比亞媽叫醒左....>V<'''''成身都好痛唷'''''跟住出左去尖沙咀飲茶.....同龜龜偯左陣電話...死DOGDOG未訓醒就咪鬼打比我啦...講埋D野9唔答8....嚇死人咩....頂你呀'''''>V<''''飲到3點幾就走LU....... 本身話去大圍既...點知收到亞傑打比我...叫我去BBQ......既然要同埋D亞巫飲茶....咁我就情願去同......(閱讀全文)
因為琴晚同龜龜傾電話傾天光......so今日1點先起身.....跟住打比龜龜'''佢仲未起身唷><'''叫醒左佢之後...就打比文玲''''跟住約左2點係大埔墟火車站等.....竟然佢地兩個今日早詔我地.....奇積呀...跟住係火車到玩到癲左....笑死我啦'''哈哈哈......出到M.K........去左食野先第一時間.....食完野...行返D平時行開既地放.....我買左一條褲......(閱讀全文)
曾經和你因工作一起遠飛 但我還未知心中有你 仍為了別個他魄散魂離 因他 無法得到因此心已死我便自卑 不敢透氣 已經苦得想死 遑論有天居然愛你 *直到一天 共你相見 被我知你從上次 開始接觸 ......(閱讀全文)
今日...起身....好凍呢''''同文玲玩左陣信息...跟住打比傑'''''約左佢出黎玩''''呵呵呵...同嘉輝玩左陣MSN....謝謝你既關......(閱讀全文)
今日12點幾起身....好凍唷''''跟住搵肥狗...死肥狗又無開電話'''跟住打比龜龜'''點知佢未起身唷..>V<''''唉唉....又話睇12點幾個場...果果都唔起身....跟住1點幾肥狗先起身....但我已經約左人...咁就同到佢地出啦.....打比亞傑.....>V<''''佢條死仔.....係到玩我.....無啦啦叫我開門...仲以為咩事呀....原來係我屋企門口...恐......(閱讀全文)
資料篇 1''你叫咩名//朱古力'''' 2''MSN係咩//[email protected]''' 3''出生日期//10月2日''' 4''血型//K型'''
愛情篇 5''拍過幾多次拖//6次''' 6''最長既拖係幾耐//3年''' &n......(閱讀全文)
1. 你有咩願望*???希望可以同NG一齊''' 2. 希望樣靚身材走樣定係樣唔靚身材正*???唔靚身材正'' 3. 假如而家可以俾你做1樣野你會揀咩*???訓教''' 4. 請你用”假如”同”必定”造句*????咁大玩野''''>V<''' 5.  ......(閱讀全文)
今朝起身....最後一日返學LA....SO好早起身...等SANDY打比我....跟住係屋企樓下等埋佢就走LU'''' 第一節....聽佢UP耶穌.......搞到我勁眼訓....3年都係UP呢D咁既野...>V<'''同SISI..亞單佢地傾左陣計...就訓著左....點知比MISS LAM叫返醒我....頂....>V<''''跟住聽佢UP多陣...小息啦!!!! 小息.......(閱讀全文)