今日掉位啦
唔開心囉...
側邊無啦啦多左個李子浩
其實我地班同平時差唔多丫
但唔知點解d人成日話我地班好嘈..
咩事呢- -??
發表時間:2010-03-01 05:55 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]