快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


丫栗的一天::"好耐冇打...

好日都唔打下blog..-vv=""
最近小栗迷上左SID喔!!佢地D歌超好聽!
VR迷一定有聽過佢地D歌吧?___?""
唔知佢地存在既就要上官網睇睇啦,,,同埋去YOUTUBE到睇佢地既PV啦!!
聽完佢地D歌會上隱..=00-""我就是一個例...
(我比較明希控@V@"")

Mao      Vo..

明希     Ba..

yuya     Dr..

shinji     Gu..

 

UM...圖比較舊一點..-3-不要介意啦..@口@""

KIYO POST TIME:2008-03-16 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]