| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係::"2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 丫栗的一天::"好耐冇打... |
好日都唔打下blog..-vv=""
最近小栗迷上左SID喔!!佢地D歌超好聽!
VR迷一定有聽過佢地D歌吧?___?""
唔知佢地存在既就要上官網睇睇啦,,,同埋去YOUTUBE到睇佢地既PV啦!!
聽完佢地D歌會上隱..=00-""我就是一個例...
(我比較明希控@V@"")
Mao Vo..

明希 Ba..

yuya Dr..

shinji Gu..

UM...圖比較舊一點..-3-不要介意啦..@口@""
|
| KIYO POST TIME:2008-03-16 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 41 | »
|
|