快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


丫栗的一天::"補祝生日,,

今日同班FD去唱K,,補祝生日,,,哈哈!!好玩呀!!
有..我`心心`袋袋`AA`海皮`怡姐`粒粒`小鳥`小雞``...
AA同心心就同怡姐一齊去左第二到,,,(記得就好似灣仔)
心心要拎MANDY既海報,,,碟,,果D,,
怡姐就要去會展影D相黎交功課!!
所以我地同佢地3個唔同路,,,
佢地3個後來先黎K房搵我地,,,
係MTR到搭流動電梯果陣,,袋袋同粒粒傾計,,
無啦啦"下"得超大聲,,
引起左企係我地後邊既幾個外國仔注意..
跟住D外國仔超好笑,,跟住袋袋係到"下"..
然後3個外國仔搭住袋袋個肩膀到,,
用D唔正既廣東話同佢狂講"朋友"~
跟住又捉住粒粒,,同粒粒講"咸濕佬"~
再輪流攬住我講"好朋友"~
再講左幾次"屌你老母"~~(係同我地3個講)
海皮同小鳥企係我地前邊見到我地咁,,
就介入左我地同外國仔既"交流"~___~"""
D外國仔見到小鳥就係到叫"靚女"~~
見到海皮又係到狂叫"靚女呀~靚女呀"~~
超好笑囉!!不過海皮同小鳥唔清楚件事。
到左上邊,,有2條路,,我地要行左邊,,,
D外國仔就要行右邊,,但係有個外國仔唔識路跟左我地,,
跟住有個外國仔用英文叫返佢行加邊,,,
然後要分開既時侯佢地幾個又輪流攬住我,,粒粒,,袋袋,,
又話"好朋友!!"咁,,然後走左,,
笑死左我地囉!!粒粒最慘,,,無啦啦俾我叫咸濕佬,,哈哈!!
跟住海皮同小鳥就問,,岩岩咩事?
我地同返佢地講,,我地全部都笑到變Orz""
去到K房,,唱左5粒鍾,,時間過得超快-VV-
我唱左幾手歌啦,,,小鳥果然係小鳥-3-
咪不離手,,,由頭唱到落尾!!勁到烈呀!!
聽到袋袋唱歌先知佢唱歌咁好聽-3-
果然夠晒真人不露相喎@口@"""
後來2點幾3點,,小雞同心心,,AA,,怡姐一齊到左K房,,
一路唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱唱..玩到痴左!!
海皮仲除埋鞋周圍走-VV-""
好采地下係乾淨架姐,,如果唔係海皮隻腳就慘啦-3-
到左4點,,NEWAY D人就拎香檳同蛋糕出黎,,
唱K個電腦(?)都轉晒做生日歌..
(本來我唱緊童夢架~_____~搞到冇得唱..變左唱生日歌..)
跟住我就許願..吹熄D火..
袋袋開香檳果時,,啪左聲,,粒香檳既木塞飛正我個頭囉..-3-
生日中頭..-3-好耶!!(都痴孖根既..-V-)
跟住唱完K就行下街咁,,
AA,,心心,,怡姐夾錢買左本48蚊既Alice Nine寫真俾我,,,
超中2>V<多謝晒!!愛你地>333<
袋袋之前買左條90蚊既PUNK裙俾我..多謝埋!!
粒粒...小雞..-口-聽講你地未送野俾我喎0/\0""
不過是但啦,,以身相許咪得囉XDD
去左影貼紙相,,9個人逼埋一齊影一部機,,超逼呀@口@
不過...I Like it!!XDD""
之後我地就返東涌,,係MTR又係咁...玩到痴晒!!
勁大聲講野...仲要講好多都係咸野...-口-""
E+諗返起都覺得核突...但係好GAG囉!!
都唔知點解車上邊果幾個人可以聽得咁開心..
(唔係我地班人...係唔識架0口0""")
到左東涌之後就返屋企,,我同怡姐諗住行返去,,
我都係送怡姐返去先,,(習慣左...唔送又唔慣喎-00-"")
無啦啦佢地(袋袋,,AA,,小雞,,粒粒,,海皮,,小鳥,,心心,,果D)
又行返返黎,,話無錢,,要行路返逸東-口-
我送左怡姐之後,,我同佢地一齊行,,(我唔係住逸東..我住富東)
因為行去逸東中途會有幾條路俾我行..(近我屋企呀)
行既時候,,我地有講有笑,,仲幾大聲下添..-3-
唔知係咪因為咁..我地引左個智障既人..-3-
佢手舞足蹈咁勁開心追住我地-口-|||
嚇到佢地成班狂跑囉..-3-除左我,,AA,,袋袋之外..=口=
佢地一跑就跑左幾條街..想追都追唔到..=口="""
後來汴皮打返TEL俾我..同我講佢地去晒向東/口\"""
做乜跑到咁激呀...我地去到見到佢地仲係到透緊..
跟住本來話去晒我屋企既,,但係後來冇囉,,
佢地行晒返屋企,,我又行返屋企-33-
勁好玩!!!
希望下年生日再有多D人同我過啦=]
CT..英妹..巢皮欣你地今年甩左我低\口/
記住呀!!下年補返俾我呀>/\<|||

KIYO POST TIME:2008-03-16 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]