快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 8 月 14 日  星期二   陰天


丫栗的一天::"英文補考大日子!!

今日係英文補考..
本來我都諗住..「栗子..你唔得架啦..英文?!你衰梗啦!!」
點知原來唔係..-3-到呀sir俾份考卷我果陣..
我一睇,,即刻眼前一亮囉@V@唔該!!
份考卷有幾頁係考試果陣考過架!!{考完冇對過..但我記得D題目..}
今次諗住都死梗架啦..之前都冇對過答案-00-有都唔記得啦..
但係原來勁易架囉..-3-我都識做1/2囉..{冇老吹-3-真的!!}
識做1/2..都可以合格掛?!我諗..
個呀SIR勁好人,本來11點9先走得,
但係佢話做完交埋俾佢就可以走,正!!
跟住狗王做完之後係到嘈我..叫我做快D..{可以做快D的話..我唔想咩..}
狗王係咁不停嘈我「快D做完我地去SASA呀!!」「快D啦!!SASA呀!!」
搞到我冇晒心機做埋最後一頁-3-
好彩..栗子天使趕走左栗子心魔-3-
我都係K.O左果份屎忽野-口-
今日我又用左好多腦細胞啦..OMG!!
不過算啦..我做完份野前一分鐘..嘉燕媽俾狗王帶左去SASA..
話唔等我啦喎..不過算,我都唔想同佢去SASA-00-
佢一路行..一路大大聲聲係咁講「去SASA啦」「我要去SASA呀」
好似驚死冇人知佢去SASA咁..好似去SASA就係好型咁-3-
所以我聽完之後好無奈囉..-3-
假如同佢去既話..一定俾佢既口水淹沒而死囉-3-
為嘉燕媽默哀...唉..
又講返「晶晶」啦..
「晶晶」同我講..今日佢條仔會黎接佢放學..
佢同我講係好鍚佢的果個男朋友..{佢話佢有多多條呀MA..點知佢邊條姐}
今日順便開小鳥波-3-{一巴車埋去果D..}
我唔信囉..唔該..唔洗同我講..聽完我都係得啖笑..
放學啦..仔呢?!係邊呀?!見唔到囉..唔該!!
超低能..勁好笑..
小鳥都好安全喎!!同KAI慧果D一齊放學喎,,
「晶晶」..獨自上路啦..
塵歸塵..土歸土..家用俾老母..鑽石當金勞..哈

KIYO POST TIME:2007-08-15 02:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]