| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係::"2007 年 8 月 1 日 星期三  |
丫栗的一天::"獅子狗更年期事件(1)  |
獅子狗小姐,你雖則未過完更年期,
所以令你心理不平均,非常需要走狗,
而且令你十分自我為事,自命美貌如"花"皇太后。
但係我十分非常地唔認同你,而且想反你!
更覺得你只不過係「殘花敗柳」。
而且係一塊氧化左既「香蕉PI」,
我要話你知,香蕉本來係一件好好既水果,而且有益,好味。
但係俾人食完之後,「香蕉PI」唔好好咁安放係垃圾桶的話,
咁就會變成一件攞命而且令人《仆街》既垃圾,
變成一塊又臭又有害既「香蕉PI」。
例子:"
「獅子狗蕉太熟,係黃楚標香蕉樹到趺左落地,
香蕉爆晒,得返件一D用都冇既「香蕉PI」。
呢個梁先生諗住為佢既黃楚標香蕉樹淋水。好好培育蕉樹。
點知獅子狗香蕉PI「冼」低左梁先生。
梁先生就成為左第一個因為香蕉PI而死既人。
梁先生離開左之後。曾經交代過後輩好好培養蕉樹。
{李SIR,許SIR,盧SIR,MISS AMY HO,2B MISS...等等}
佢地尊敬梁先生!好好培養蕉樹。
點知周奸人偷偷地收起獅子狗香蕉PI,
利用呢塊香蕉PI,令梁先生既後輩們...一個一個咁離開...
從此...黃楚標香蕉樹既靚香蕉,慢慢枯萎,
蕉樹都慢慢咁倒塌落黎...」
獅子狗小姐,你認為令你可以開心,揚威既粉人好,
定係可以令呢間學校欣欣向榮同令同學信服既人才好呢?
咁點解你要一次又一次咁迫害為呢間學校而努力既老師呢?
唔通你以為梁副校走左,搵個識討得你歡心既粉人做副校,
我地就會信服架啦咩??
我要話你知,呢D粉人係同梁副校「一D都冇得比」!
試問只係識得討你歡心既粉人,對我地學校有D乜野供獻??
做得野既人才<SIR,MISS<已經係供過於求,
但係你偏偏就要因為佢地唔識得討你歡心,
駁過你咀,就要馬上請佢地食「尢魚」!
駁你咀,只不過係因為你既要求等等既野太過份,
D粉人講乜,你就估信乜,佢地既意見你又唔聽,
認定佢地就係低下層既職員,其實你企係佢地上面,
亦都唔顯得你有幾高,因為你根本得唔到我地做學生既信服!
而你亦一D責任心都冇,一「奶」野就只係識得搵埋D粉人,
迫D講你某樣野做得唔好,提供意見既學生退學,你冇事呀?!
麥哥講得岩,「錯就要認,打就要企定」。
但係你次次做錯左,就以校長身份話自己冇錯,
某D學生明明冇做錯,就偏偏屈佢地做錯,
同學做錯,你就係罰果位同學既老師面前火上加油,
就好似驚個同學冇俾人罰到咁,
咁姐係算係點?
呢間學校本來可以一D都唔垃圾,學生亦都可以好好,
但係就係因為你身為校長,偏偏要做D咁既野,得唔到我地既信服。
我地間學校先至會倫落至此!!某學生亦會因你而壞得可憐!!
獅子狗小姐,期望你下一年既新學期會做得好好睇睇。
|
| KIYO POST TIME:2007-08-04 10:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 41 | »
|
|