快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


丫栗的一天::"咔咔咔!*

咔咔咔!!
今日做–14才の母!!
媽子要出去幫佢個FD拎野,,
成成又要跟埋出去-3-
本來我同細佬都要出既{成成叫的}
但係我同細佬最後都冇出到囉,,咔!{奸計得逞}
因為我同媽子,,成成,,細佬一齊落左商場,,
拎D 3,FU去洗,,同埋乾衣。
跟住發生左件不幸事件囉...
我俾人的左去榮獅CUT髮囉...
CUT左個死柒頭返黎...唉~
個髮型師仲叫我最好下個月等D頭毛長返D,再CUT多次修修佢喎...
跟住返到屋企就8點幾有多啦...
我係到玩電腦,,玩左陣就同FION傾左陣電話,,
一邊係到睇14才の母,,
電腦梗係落入左我個邪惡細佬既手上啦-3-
睇完之後有野做{沖涼呀..}
同FION講左BEBI就收左TEL啦,,
沖完出黎,,11點幾,,媽子同成成返到左屋企,,
仲帶左好多好好味既SUSHI同埋SASHIMI俾我同細佬做DINNER,,
真係琇正囉!但係D WASABE食到我喊囉-3-{攻到姐,,唔係真喊}
D眼水勁標囉,,但係又好正喎,,哈哈!
過左一陣老豆子都放工返到屋企,,
整左件HI左勁多WASABE既SUSHI俾老豆子食,,
一時醒唔起老豆子食唔到咁勁..-3-
食到老豆子差D發癲...-00-
我今日就係咁過啦,,過得幾白痴@V@咔!

KIYO POST TIME:2007-08-01 02:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]