咔咔咔!!
今日做–14才の母!!
媽子要出去幫佢個FD拎野,,
成成又要跟埋出去-3-
本來我同細佬都要出既{成成叫的}
但係我同細佬最後都冇出到囉,,咔!{奸計得逞}
因為我同媽子,,成成,,細佬一齊落左商場,,
拎D 3,FU去洗,,同埋乾衣。
跟住發生左件不幸事件囉...
我俾人的左去榮獅CUT髮囉...
CUT左個死柒頭返黎...唉~
個髮型師仲叫我最好下個月等D頭毛長返D,再CUT多次修修佢喎...
跟住返到屋企就8點幾有多啦...
我係到玩電腦,,玩左陣就同FION傾左陣電話,,
一邊係到睇14才の母,,
電腦梗係落入左我個邪惡細佬既手上啦-3-
睇完之後有野做{沖涼呀..}
同FION講左BEBI就收左TEL啦,,
沖完出黎,,11點幾,,媽子同成成返到左屋企,,
仲帶左好多好好味既SUSHI同埋SASHIMI俾我同細佬做DINNER,,
真係琇正囉!但係D WASABE食到我喊囉-3-{攻到姐,,唔係真喊}
D眼水勁標囉,,但係又好正喎,,哈哈!
過左一陣老豆子都放工返到屋企,,
整左件HI左勁多WASABE既SUSHI俾老豆子食,,
一時醒唔起老豆子食唔到咁勁..-3-
食到老豆子差D發癲...-00-
我今日就係咁過啦,,過得幾白痴@V@咔!
|