快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


丫栗的一天::"2007-07-24

坊..唔好喊啦..我好心痛的..T/T

坊..別再哭吧!

睇到坊最後一次以ANCAFE既名義黎演出,,
喊到成個淚人咁,,
我見到真係好心痛..
個心好似俾刀割緊..
我係到諗...坊係咪真係自願走架??
之前我都有諗過,坊係俾人逼走,,
到最後我放棄左呢個念頭,,
但係又俾我見到呢張相,,
令我呢一個念頭又浮現返出黎,,
諗完之後,,我發現我既心情已經跟埋坊呢張相一樣,,
喊得好勁,,
自從ANCAFE 5人行之後,,
我諗過唔再支持佢地,,因為果2個新加入既,,
令到ANCAFE已經變得唔太V,,
但係我冇辦法唔支持佢地,,
雖然ANCAFE冇左坊,,但係坊既精神依然係到,,
坊,,就算你而加已經離開左呢個花花既娛樂圈,,
就算我以後都再搵唔到你既近況都好,,
但係我依然會支持你!!LOVE BOU!!

KIYO POST TIME:2007-07-29 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]