| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係::"2007 年 7 月 24 日 星期二  |
| 丫栗的一天::"2007-07-24 |


睇到坊最後一次以ANCAFE既名義黎演出,,
喊到成個淚人咁,,
我見到真係好心痛..
個心好似俾刀割緊..
我係到諗...坊係咪真係自願走架??
之前我都有諗過,坊係俾人逼走,,
到最後我放棄左呢個念頭,,
但係又俾我見到呢張相,,
令我呢一個念頭又浮現返出黎,,
諗完之後,,我發現我既心情已經跟埋坊呢張相一樣,,
喊得好勁,,
自從ANCAFE 5人行之後,,
我諗過唔再支持佢地,,因為果2個新加入既,,
令到ANCAFE已經變得唔太V,,
但係我冇辦法唔支持佢地,,
雖然ANCAFE冇左坊,,但係坊既精神依然係到,,
坊,,就算你而加已經離開左呢個花花既娛樂圈,,
就算我以後都再搵唔到你既近況都好,,
但係我依然會支持你!!LOVE BOU!!
|
| KIYO POST TIME:2007-07-29 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 41 | »
|
|