快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


丫栗的一天::"明天早起!!

今日同FION傾TEL仔,,
傾左都幾多野下既,,
我D爛GAG又係唔見晒囉-3-
傾左都幾耐下架@V@呵!*
但係傾過D乜就唔方便講啦,,
{更何況係我唔記得既添-00-?!}
我最最最最最最最最最最最記得的係...
我和彊屍有個約會xDD 講下咋!*
係我和FION有個約會>///<
我地以後個個星期日朝早8:00AM一齊去跑步,,
跑3粒鐘,,我就冇乜所謂啦,,幾健康,,唔錯唔錯>V<
我驚我自己會唔知醒呀-3-
所以較定3個鬧鐘會好D囉..我諗,,
我爸子手提,我的手提,我個鬧鐘。
莊晶係我要瞓的時候煩我,,
手提煩我30分鐘...
屋企TEL煩我1粒鐘...
電腦個MSN都唔放過我...
我不停咁話[我要瞓啦..]
都唔俾我去瞓,,仲要我同佢不停咁傾,,
喂!你知唔知醜架?!人地話唔傾就唔傾架啦,,
煩住晒都冇計架!!係唔傾就唔傾架啦,,
我聽日仲要做運動架,,
我7:00AM就要起身架啦!*
12:30PM就要去遊水架啦..
聽日你都見到我架啦,,聽日問我唔得架咩??
你係咪想我虛脫姐?!
唔夠瞓既話咁我點做運動呀?!
我D時間你係永遠賠唔起架!你賠唔到俾我架!!
係都要攪到人地憎你,,係MSN到封鎖你先得既,,
我仲覺得你好言而無信添囉!
唉,算啦!我唔會同你計,,有野聽日講!!
PS"以後唔該,11點之後唔好打俾我。
唔聽電話唔開我事,,
一早已經講好晒,,
唔好怪我先小人,後君子。
唔該!!

KIYO POST TIME:2007-07-22 01:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]