快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


丫栗的一天::"講道理。

今日,,玩玩下ONLINE GAME..
無啦啦同個人嗌左交,,
無啦啦俾個人話我玩得屎,,
咁又點??可唔可以講返少少道理呢??
雖然唔講道理既人唔表示佢既教育水平低,,
但系唔講道理,,佢已經話左俾人地知道,,
佢系一個何等無知既人,,
同時,,佢身邊既人唔會幫佢,,
除非個人都系無知的話,,就會幫佢,,
雖然,,我唔系一個愛講道理既人,,
但系亦都唔系一個唔會講道理既人,,
可以之前受到SOSO既影響,,哈
道理,,道理,,就系要道出理由??
至今我仲未明白,,道理既意思。
只不過知道一樣野,,
就系如果呢個世界人人都講道理既話,,
世界就會變得好美好,,好和平,,
冇人因誤會打架,,鬧人同戰爭,,
世界就唔會咁污濁,,咁黑暗...
可能D人睇到我呢篇日記會話我傻,,話我幼稚,,
但系我個心咁諗冇人可以阻止到,,
呢D就系人權,,呢D就系道理,,
我唔知有幾多個人會認同我,,
亦唔知會有幾多個人唔認同,,
但系呢D系自由,,
認唔認同系佢地既事,,
我自己同唔同意佢地講既野,,
又系例一回事。
如果強逼人認同自己,,
身邊既人口頭上話認同,,
但系心入邊都系唔會信服,,
所以逼人認同自己既人無雖沾沾自喜,,
以為自己真系好強,,講既野就好似好令人不得不服,,
其實人地就系覺得你煩,,
所以先至話{真系好掂喎!講得好呀!我認同}
呢一類既人唔好再咁無知,,幼稚啦。
{個人意見}

KIYO POST TIME:2007-05-09 04:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]