快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


丫栗的一天::"悶...

今日我又係好勤力咁返學校補學,,
悶係悶D架啦,,咁又點呢?!
邊個叫我考得屎呀..唉,,
但係為左我對FD既承諾!!{特別係FION}
我點辛苦都好,,一定要升到上中3架 \O/""
好彩今日係金仔黎睇我地堂咋,,
唔係的話我一定悶死左地狂做暑期作業..
{↑中文果本俾我悶死地狂做..做鬼晒-3-..得返英文..做左50%架@@}
金仔睇堂*好玩好玩>V<仲有4.5$$ 收添!!
但係我覺得4.5多左D囉,,{我冇乜點供奉過$$係班會-00-}
CATHY我又見佢唔到,,如果唔係我一定會幫佢拎埋,,
{俾佢架..唔係獨吞架!!咪誤會呀!!斬人架我xDD""}
我同妍妍,,莊晶,,青蛙,,魚...一齊講恐怖的東東,,
幾好傾呀,,多數最好傾既話題都係呢D架啦!!
跟住我同袋兄落去,,見到維尼{我約佢黎的-33-\\}
見到維尼岩岩CUT既頭,,幾型喎,,好碎囉,,不過幾好睇呀,,
我都想CUT返個,,呵呵>V<\\
跟住3條白痴係咁一齊狂睇我地下年咩班,,識果D既人咩班,,
不過冇寫明A,B,C,D,E囉,,-.-
我睇黎睇到都睇唔到我自己咩班...灰..
算啦,,試升就係睇唔到架啦**吹咩?!>)333(< 咔咔!*
跟住袋兄同維尼黎左我屋企,,好熱呀!!
3條友即刻衝晒入房開大個冷氣佢,,
COOL~唔洗一陣,,一入到去我間房就已經好涼爽...
因為有隻鬼..-口-講下姐,,係我細佬一早開左係入邊玩GAMEBOY姐,,
跟住我地係到玩抽龜,,玩左一陣,,發現總係有2~3隻凸左出黎-3-
變玩鋤大DEE,,但係鋤DEE果時D啤又冇少到,,
奇怪地..-3-
袋兄唔識玩都做到3連冠囉-口-
袋兄!你不如改名叫做鋤DEE兄啦-口-
{我發現..原來袋兄同我細佬玩得好埋 -(+++)- 有時我覺得佢地有點SM的FEEL}
跟住FION就打俾我啦,,傾左好多好多野,,
可能我同佢耐左冇傾TEL仔掛,,
我覺得我同佢變得好傾左-3-但係我爛GAG全部唔見晒囉-3-
今日我過得好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好開心!!
以後日日我都會一樣咁開心!!!!!!!!!
我一定會升到上中三架!!!!!!
HEY !*IT'S GOOD!! MAN?!

KIYO POST TIME:2007-07-21 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]