快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 8 月 12 日  星期日   雨天


丫栗的一天::"悶囉..唔該..-3-

今日好悶囉...10點瞓醒...天空又悶又熱...好燥低..
又再次落雨啦...又冇乜野可以俾我打...
4點開始玩電腦...聽歌...玩MSN...打BLOG...
細佬同成成落左去買野..
買咩?!買低橫囉..
買咩低橫?!
超級懷舊低橫囉-3-
佢話自己大個仔..唔要公仔低橫喎..-3-
要純白色的...超級懷舊低橫...
叫左佢唔好買白色低橫架啦...都唔聽人講既-3-
咁堅持!!聽我講...白色低橫著左係細佬身上...一定變黑色低橫-3-
細佬成日唔著3,fu...得條低橫周屋行-3-
不愧為一條低橫行通街...低橫大師...-3-
算數啦,,冇野打..唔打啦..-3-

KIYO POST TIME:2007-08-12 06:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]