快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 8 月 11 日  星期六   雨天


丫栗的一天::"香港先生-0- 愉快

今日落雨..8點幾醒左,跟住再瞓多陣。話晒星期六呀MA!
跟住一瞓就瞓到11點幾-3-仲想瞓..
諗住再瞓既時候突然醒起要去FION到溫書..
連早餐都未食就拿拿淋去洗左個頭..
跟住就吹頭,,整返好粒「計」啦,
洗頭連吹頭都係用左10分鐘左右-3-
然後望下個鍾,仲係11:30左右,
就好休閒咁坐係到睇電視..Orz""
{早知唔好趕住洗頭啦-3-}
到左12點幾差唔多1點,FION打黎,
問我係咪去佢屋企溫數{幾大都話去-0-}
之後諗住笠返對鞋就搭車去FION屋企,
{唔係搭的士,都唔係搭BEN士,係搭巴士*V*<---爛GAG-3-}
點知媽子叫我買煙俾佢-3-...Orz""
爽爽快,落左去買,買完問媽子拎D「5毛屎」用-3-{搭車必用!}
淋出門..CALL FION手電..叫佢預我10至15分鐘到...
{我既手電未交錢...Orz}
好的..搭車了...到逸東..
落車搵唔到FION..-3-有點被賣豬仔的感覺..{試過係逸東迷路的關係-00-}
點知等左唔夠1分鐘..FION就行左過黎..Orz..
佢帶領左我上佢屋企..
一入屋就見到FION爸..一D驚..{唔知點解好怕去人屋企見到人地既爸媽..}
我即時勁細聲地叫左一句..「叔叔好..」-3-再加左個90度「菊弓」..
好彩FION見唔到姐...-3-如果唔係我就LOR晒..
入左FION間房..無啦啦好涼爽-口-
開始溫數啦..+油呀\3/
好多都唔識囉..唔該...
我就不停勁問FION..狂問..我痴左?!{煩到FION添..SOR..唔好意思..-3-}
溫到4點左右...冇晒心機..悶..{要溫果個係我呀!冇心機溫..咁補考點會合格呀?}
玩指甲?!FION拎左D假指甲出黎畫..當然...我都有畫...
同佢發明左個紅黑間..有隻白色蝴蝶的指甲!!
跟住..到左5點幾左右..我走左...
{笨柒的我走了..就如我白痴的來..不帶走一點知識..-3-}
走果時..差點迷路..又落雨...-3-
好彩最後都去到車站AVA醒目女黎架MA!呵呵{自大中..}
返到屋企..瞓左一陣..{又瞓..做左豬添-3-}
醒返..睇香港先生..6號俾我既印象...真的有點不自量力...
係泳裝果到...一D雞肉都冇..但佢仲係到扮大隻...-3-
我睇到跌晒眼鏡囉-3-唔該..
不過好彩的係..我睇好既2號同7號得左呀!!@口@""
仲諗住衰梗添-3-原來我有神力令佢地WIN架!!哈哈{傻左?!}
睇完..諗住玩電腦...點知個PK細佬霸撚住晒!\口/""
搞到我冇撚得玩!仆街!!
SOR...失左儀態添=}唔好講粗口呀..{乜我有儀態架咩@口@"""}
算啦算啦..睇電視囉,,冇野架,,冇電腦玩姐{心裡有道怒火..}
個PK細佬俾我打左一餐姐,,冇野架-3-{唔俾我玩電腦的後果..}
好了好了..唔打啦..睇電視!!聽AN CAFE的歌~呵!*

KIYO POST TIME:2007-08-12 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]