| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係::"2007 年 8 月 13 日 星期一  |
丫栗的一天::"今日係補考既大日子!  |
今日係補考既大日子!!
我埋頭苦幹左咁耐既野...就係今日唔見晒\M/""
頂!算啦..用腦諗..用手寫..用眼睇..
慢慢就記起..FION教我既消元法-3-""
隻左手既MO指成忽「PI」冇左..
只得返一隻字..痛..唔知點解-3-無啦啦爆「PI」..
今日換左成4塊膠布囉..唔該!*
隻手仲不停係傷口到流水出黎添,痴的麼?!@口@"
今日本生要考中文,數學,英文..
但係無啦啦又尹左英文係聽日10點開始考,考到11點30分。
點知我就同狗王就變左係學校行迷官..Orz""
搵黎搵去都搵唔到班房..袋都唔見埋..{俾隻豬整蠱..}
班D人都唔見埋..後尾搵返個袋..
詳細唔多講..想知就問我AVA
返到黎就係咁多..唔講..AVA
問下你地..E+個ENG名{KIYO}好D..
定還是改返原汁原味既ENG名{JU}好D?!
留個CM俾我話我知啦..THX晒!>3<
|
| KIYO POST TIME:2007-08-13 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 41 | »
|
|