快快開喇叭啦!
有歌聽呀!!
彩冷える - THE ME

私の永遠の大本‐アンティック-珈琲店
(特別是...坊時代的>3<)

ymia_wo
暱稱: 栗`
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09快樂
100問"
平安夜,一切從簡
聽日千萬不要8號!
用後感...
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋
今日係::"2007 年 8 月 13 日  星期一   陰天


丫栗的一天::"今日係補考既大日子! 無奈

今日係補考既大日子!!
我埋頭苦幹左咁耐既野...就係今日唔見晒\M/""
頂!算啦..用腦諗..用手寫..用眼睇..
慢慢就記起..FION教我既消元法-3-""
隻左手既MO指成忽「PI」冇左..
只得返一隻字..痛..唔知點解-3-無啦啦爆「PI」..
今日換左成4塊膠布囉..唔該!*
隻手仲不停係傷口到流水出黎添,痴的麼?!@口@"
今日本生要考中文,數學,英文..
但係無啦啦又尹左英文係聽日10點開始考,考到11點30分。
點知我就同狗王就變左係學校行迷官..Orz""
搵黎搵去都搵唔到班房..袋都唔見埋..{俾隻豬整蠱..}
班D人都唔見埋..後尾搵返個袋..
詳細唔多講..想知就問我AVA
返到黎就係咁多..唔講..AVA

問下你地..E+個ENG名{KIYO}好D..
定還是改返原汁原味既ENG名{JU}好D?!
留個CM俾我話我知啦..THX晒!>3<

KIYO POST TIME:2007-08-13 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]