| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係::"2007 年 8 月 15 日 星期三  |
| 丫栗的一天::"日日都落雨.. |
哈哈..第一次係媽子部電腦到打BLOG!!
個FEEL梗係唔同D既!!咔咔!!
個MON好大..D色又正!!仲有仲有......張椅好舒服!!呵
不過打完BLOG就要走返自己RM..用自己部電腦啦T^T
好唔捨得呀!!算啦算啦..自己果到既「我的最愛」齊全D,,咔
個BLOG大大大更新呀!!
一改之前既風格!!
由PUNK LOOK既紅黑變成白色為主既LOOK,
哈哈!!簡直係360度大轉變呀!!
當然...個BLOG係俾我整柒左囉..-3-
唉..又落雨啦..今日係第幾次落雨呢?!
成日都落雨..好煩呀!!
落下搞到個地下濕漉漉..又搞到個地好多一點點黑色既污糟野喎..
有時我返去補課仲要見到D痴漉漉既虫仔添-3-
一腳踏左落去..隻鞋就十死冇生啦\M/黑人憎到死!!
算啦..唔講呢D野..
今日某人要買M巾..但係又驚買果陣見到D識既人..
急CALL左我落去幫佢買囉...護舒寶..日用..-3-
好無奈囉..但係都要幫佢買架..入到藥房..同個老闆娘講「護舒寶日用呀唔該!!」
跟住就俾幾個師奶望住囉...乜買M巾好出奇咩..個個女人都要用架啦..-3-
而加我仲要係幫人買咋喎...Orz""乜我好變態咩??...-口-我就唔信你唔用啦!!
跟住買完,成包M巾塞返俾某某人..
某某人即刻大叫「唔好呀!!你幫我拎埋返屋企啦!!」
跟住我就拇埋上佢屋企..唉..無奈囉!!
返到屋企又冇野好做喎..諗爛GAG囉..-3-
「晶晶」...老實講啦..你既歌喉其實一點都唔太好...
我唔想傷到你自尊心先講大話咋..-3-SOR啦!!{我歌喉更差..}
好啦..講爛GAG啦,,睇住啦喎!!::"
- 巴斯光年殺左條龍之後變左咩?撒隆(殺龍)巴斯
- 當你看完A 片後要作什麼?B 片(VCD 分A、B 碟)
- 咩植物識溜冰?花,花式(識)溜冰
- 皇后似咩?似廣場,皇后「像」廣場
- 咩玩具唔可以係船玩?爆旋(船)陀螺
- 有乜野慘過食屎?食兩舊屎
- 讀完中五讀乜?下午
- 食乜野昆蟲會瘦?蟻,食「蟻」瘦
- 用身體上邊樣野可以修飾雙手?毛髮,無法可修飾的一對手
- 1+1 幾時會=3?錯果陣
- 樹邊部份最得閒?葉,葉德嫻(得閒)
- 達文西密碼上面是什麼?達文西帳號
- 豬肉榮賣豬肉,菠菜蓮賣菠菜;咁衛蘭賣咩?My(賣)love my fate
- 鯊魚食左紅豆會變咩?紅豆沙
- 檸檬最怕咩生果呢?柑,柑橘檸檬
- 窩打老道的老豆叫咩名?窩打老豆
- 小明點解會跳得高過飛鵝山?因為飛鵝山唔識跳
- 估一句英文:「ABABBBAAAAAABBBABAAAABBBBAABBBAAAAA」?Long time no C(see)
估岩冇禮..估錯一巴賞!!哈
PS::"想知答案可按CTRL+A。
|
| KIYO POST TIME:2007-08-15 06:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 41 | »
|
|