我好眼訓呀!!!
我要訓教啦!!!
zzzzzzzz
我要去zzzzzzzzzz
◆一個一個充滿↘利用↗傷害↘痛苦.↗出賣↘既包袱 又會有邊個想囉起佢☆
:||| ◆",,一定要收起任性,,留給你一個好的印像____"】
+◆°只能和你在一起_________我什麼也可要不要的,,|]*
我金日
真係好black呀!!
嗚........
金日如果唔係個個女仔啲話
我就唔會記缺點啦!!
搜到部電話
好彩部電話唔係我嫁姐=)
係啲話就大鍋
妖!!!miss曾打左電話比我老豆呀!!!!!!!!
好彩我老豆冇鬧我姐......
咁我咪要做自身!!!!
個個條白婆(miss tang)一定唔簽啦!!
咁我點做自身呀=.="
|||欺騙↗傷痛↙出賣↗我呢D都受夠啦!★]]*
∠我只是被你↑利用↓的工具嗎?
∫邊個都會曾經受過傷害∮但我受既傷害↓係永遠都冇人明白!!
我金日好唔HAPPY呀!!好火呀=)
好悶!!
真係好悶!!
個天又熱哦!!
我金日好乖呀
係屋企溫書哦
真係天大啲奇蹟呢!/?
我都唔係好信呀=)
大家要上多d我個畫板呀!!
上去畫下畫都好呀
http://ktzhk.com/fgb.php?uid=4131574
↙我要求的_不是§金錢$我要求_的是快樂↗
|]°*◆.. 巧克力是我傷後的救藥!'!'雖然苦苦的卻又濃濃蜜蜜"*?!=]