我係大澳番左來啦!!
我地7:00幾起左身
刷牙洗臉
跟住就食野
食完野之後
我地又做功課
之後我地組組都要做簡報呀=)
坐車走人啦>.<
坐車個時勁暈哦
坐完車之後我地又坐車(E34)^^
勁好笑呀
我地係坐車個時
個個係到偷拍^^
大部份人都係元朗落車
番到屋仁之後就訓左囉@@zzzzzzz
時間只能沖淡事情♁卻不能忘記!!
↗當擁有一段愛情﹡就像一個永遠不會醒來的惡夢◆
◆◇,,,``現實太痛苦,,'`寧願一直睡着"*,,.不再醒來... '!|-*●
我金日去camp呀
happy!!!
有好多人去呀
但係有大部份都唔係好熟
去到大澳個時
我地行左好多地方
個日好HOT呀
所以好多人的臉好紅呢?
MISS 劉佢請左我地個組食好多野
有豆腐花 茶粿等等........
到左3:00幾我地番CAMP西
做功課
麥 SIR同佢個組D人去BUY
我地BBQ啲野
而我地就做住野先
7:00幾先燒呀!!
但係我地燒燒下有D蟲蟲掉左落來
好核突呀
有個人係到捉蟲拿去燒
捉左好多條呀!!
跟住我地一路傾一路燒 好HAPPY呀
跟住我地做多陣功課就SLEEP啦!!
其實仲有好多野嫁 BUT我寫唔曬呀!! 想知問我啦^^
<--我係大澳食過啦!!
好yesh!!!!
我明天去camp呀=)
好happy呀!!!
明天唔洗對住miss曾啦^^
放左學之後我去buy左好多野呀
☆事實就係事實∩係冇得改變架!!
∫邊個都會曾經受過傷害∮但我受既傷害↓係永遠都冇人明白!!
◆*。 ∥ 情敵∥實在太多|°*自知 【※ 勝算 ※】不多 _﹏×