^^哈哈~~
我金日訓左好多個鐘
真係好好訓呀!!
好嘢
我明天去展覽廳
好happy>.<
`'*● [,,*`請你對我冷淡些* .."不要讓我有希望-▲|!|
*,,[▊又流淚了*..` 這是第幾次了{ ,!*
_____ *``你的世界太擁擠了. .."°不容許有多一個我..!,,=]*
唉~
曾婉你死得啦!!
miss曾睇曬你話佢啲野...
你將你個XG放上
你個個人網到一定睇到啦=.="
好慘哦!/?
祝你好運囉@@
希望你冇嘢啦>.<
\/★°,-我該怎算:;-`'﹡我還未習慣沒有你的日子!`▼◆*.° 我的心很痛很痛*,,`-痛得連自己也沒法負荷*〞..__]
★`'[°傷心到極點..!!*` ◆* .."不會笑..`也不會再哭了×]]'*`'
◆||.`愛你的氣力...-`早已花光了'',,】】
金日
係[happy mother day]
我10:00幾起左身^^
之後我去左黃大仙食飯>.<
夜晚個時8:00幾撘車
番屋企
but撘車好多人呀=.="
▼希望不會再遇上像↗他↙的人⊿
◆+".令途人呆望太不該:::願全場唯獨我期待°〃
◆`男仔總是×#﹏ ° 。↑花心↓。×﹏或者沒有人對我付出過*真♥** ||〃°