都唔知點解
我話容易啲嘢
佢地就話好難
真係好好笑呀
通識好易呀
但係可口可樂個到有小小難呀
橫風橫雨的一日~
♤![ ♠ 在笑▪ 在哭▪ 在裝生氣|| ▒ ||每個你`都在↔觸動↔∞我的心♡
【-/|.,.你笑得是那麼的燦爛●`*但卻不是為了我__▃"°
"■``為何又仍要再裝笑-●**反正沒有人會在意``..*▲▼'']!!.,,再堅強也會哭吧*..°°何況我一點也不堅強-`'◆((*
金日
考宗教同埋普通話呀
宗教我仲以為自己得嫁
點知考完宗教個時
有人話我錯左喎>.<
普通話唔係好點!!
放左學,
去左曾婉屋企玩
郭思思佢好恐怖=.="
玩到四點幾先番屋企哦......
★`'|[*面對每個變化劫難要知○"×才知怎共處**.:'
\]◆大過天的苦﹏'ε亦早變細]|
◆![[[就算你早有別人||\*無礙我爭取夢中人=]*
鳴鳴~~
金日考英文呀
英文啲writeing
我唔得呀
但係唔知點解另一科英文
又好鬼死易哦!!!
真係好笑
放左學之後
我同佢地兩個
食吉野家..........
我仲收到一個"兒童不宜"啲消息
剛剛個時小息一信班門口
有一對男女係門口
個嘴對得好埋
你地估下係邊個.........
◇◇◆`我要`猜±懂 `≠你的心*)ω﹏[]!
.,◆*消失枕邊人,,很想跟你熱吻_____◆"]/