唔舒服呀!!!
傷風中.......
但係金日課外活動個時
我地係到食野
個d芒果布甸好快溶呀!!
but都幾好食
搭車個時
係到講人地d事非哦!!
好(魚)呀.....>.<
*..°●我太樂意獻一吻||但為甚麼這溫柔會犯禁}}○o﹏
【◆°|";;令途人呆望太不該 願全場唯獨我期待°°°▉|]
◆![[[這份禮物送贈來×*無人代打開,,=]*
我金日
係學校冇咩嘢做
but曾曾係學校
拎番部電話
! _×'【獨個走+''我要殿後*"視線跟著你走__\/直到你放開所有_-|!想一生看下去\\*》
..〢×。° 我為了你×|*已改變了很多,,◆◆±】_]*
\]◆大過天的苦﹏'ε亦早變細]|
我唔舒服呀!!
我又頭痛啦
又喉嚨痛啦
好辛苦呀
唔舒服就要訓教...........
■□×相識當天不過是孩子|:: °做了愛侶有過試煉至知+`'*
…/\\☆〃趕不上搭夜航機,,*呆望跑道上沙粒轉眼揚起,,|]*
-`﹡]]]你知吾知你好煩嫁**好黑人憎牙你` `◆