而......
我地個班金日
放學之後要留30分鐘
話我地午膳2個時好嘈哦
我頂佢個肺呀
留堂 留堂
次次有咩事
就話留堂.......
______,;-●●●*`我不怕|||!付出° ◇"×你是萬人迷總是令我``哭`* /` °"·
(=`魚跟鳥戀上♥φ 一直只是我妄想*U*`OHH ..
◣°愛我1314又怎樣 ?!*-` 我早就有了『 心上人 』naa"﹋"
早放呀!!!!
放左學之後
我同曾和郭去左簡xx屋企
之後去左唱k
好好反呀......
我就早走左
佢地就反到7:00幾先走^^
-*|[!★誰說看星座[*可將一切知道會更多!||
[|◆*。一日24小時 | ○●︴"想念你的己佔 高┌比┬重┐!||\﹏↓
 ̄°°﹡﹡想像10個你…°°°°°*** 出現在我夢裡.,.★°╮
我金日好乖乖呀
留左係屋企
但係唔係溫書哦
本身我想溫嫁
but我冇心情......=.="
.,◆*臨分開之際 臨崩潰之際_]|!×
…/\\☆〃趕不上搭夜航機,,*呆望跑道上沙粒轉眼揚起,,|]*
◆`男仔總是×#﹏ ° 。↑花心↓。×﹏或者沒有人對我付出過*真心** ||〃°