金日
我又係到訓教啦
都唔知
明天考英文呀
都唔知點好
`|[★不想笑也不想哭 ___'``°因為身邊沒有你..*[|
▣`||/\ 3Ⅲ人的愛戀| ※ ︴#勝負!早已`分_﹏°+"
●"×.明天... 一切也會重新開始×..﹏|☆`
哈哈^^
金日可以偷懶
because我出左去行街街
快d考完試
就可以去玩啦!!!
♤♤♠ 對你的感覺已Ⅲ﹏`ˇ◤一觸 § 即發◥↗▌''▫
●![||明明是那麼的傷心,,*★但為何又要裝作開心的樣子'!,,◇
▼|,°°°堅強有用嗎*,,:到最後還不是什麼也沒有. -*|[!★
好悶呀!!!
金日係到溫書
就來溫到傻啦!!
唔想溫呀
唔想番學呀
"■``為何又仍要再裝笑-●**反正沒有人會在意``..*▲▼'']!!.,,再堅強也會哭吧*..°°何況我一點也不堅強-`'◆((*
...〔[ '`天為你而藍 "`,,'◆ ●*.. 我為你而笑`,./]°
◇..×.°天使愛上惡魔-`';*注定沒有結果-',,▲° ◆!|*__就像我愛上你一樣'"[]▋