唉~~
MISS曾佢真係
檢查我條裙哦=.="
好彩我著左長個條姐
唔係啲話我實死啦!/?
仲有呀@@
我番屋企個時
淋濕曬呀>.<
▼希望不會再遇上像↗他↙的人⊿
∮我知道∫逃避不是辦法∮但我還是不敢面對☆
::_______________◆![[[請你在我唇上留下一個吻*,!﹡
大家睇到幾多個心呀!!
之前我POST過 睇到GA!!記住留CM呀^^留埋名呀!!
BUT冇咩人回
我係金日
啲晚上去左唱k^^
我唱左好多首歌呀!!
有電燈膽 兩個世界等等......
仲有好多嫁>.<
|||欺騙↗傷痛↙出賣↗我呢D都受夠啦!★]]*
√既然沒有結果±就不應該有開始
♀其實我根本就是第3者♂但是我卻*不服氣↙
好happy
啲一日呀!!
難得mother放假
我就有得同佢去
街街啦!!!
∮給出賣的感覺..+.我終於感受到了...◇
√我不想跟你_再有↗曖昧↗的關係☆
↖就算最後《她》代了我的位子◇我也會為你們高興♂