金日
我覺得係勁好反呀
個種考試方式我好鐘意
又可以早放又好反
放左學之後曾婉去左我屋企
佢係我屋企訓教個樣好好笑呀
我仲影左佢好多相呀>.<
`'*● [,,*`請你對我冷淡些* .."不要讓我有希望-▲|!|
"■``為何又仍要再裝笑-●**反正沒有人會在意``..*▲▼'']!!.,,再堅強也會哭吧*..°°何況我一點也不堅強-`'◆((*
★!||*!你的承諾還沒做到* ,;`/怎樣可以就這樣離開*.,;]
我係屋企汁我張上格床
等星期六曾婉去我屋企訓
唔知個日佢拎唔拎到小諾個xx呢
﹍☆〃難道你到現在還不知道〞×ㄨ。﹒*我最愛的是你嗎?|||笨蛋T^T
°[口′*最唔想出現既野終於都出現...|×°
°|!'喜歡你輕輕拍着我的頭.. **]●×!`` 微笑着的說我天真|]*``
死得啦!!
數學待好難呀!!!
唔知曾婉會BUY咩禮物呢!/?
佢又話唔鍾意公仔哦
咁送咩好呀
曾婉又話好似唔送
咁樣好似好衰哦
大家比D意見啦
順便留個CM啦>.<
![◆*眼裡每種溫馨好滋味_____-**未來只看著你+"微笑中*-]
…/\\☆〃趕不上搭夜航機,,*呆望跑道上沙粒轉眼揚起,,|]*
到了這個境地[[假使她消失}}___怎保存這勝地!||**