好煩呀!!!好煩呀!!!唔happy呀!!!煩惱中.........
唔happy呀 冇心情打 煩惱中............
唉~
郭思思佢話去唱k
真係好唔想去囉
但係我最後都去左訓教
返到屋企訓好內好內
-"﹏||明年預計你與我事情沒法兜圈({寧可*無謂一拖再拖我}{___*〞
我愛你〤°+。°不是錯╳×╳相信你*也曾經愛過 ﹎ㄖ°*"
`'*● [,,*`請你對我冷淡些* .."不要讓我有希望-▲|!|