好happy呀!!!
金日我同佢地去燒烤
大熱天時去燒烤
真係服左佢地呀
反通頂呀
都唔知反唔反到呀
[[*﹎ 為甚麼常常要我受那種痛苦}|\*真的很難受+`'*
◆◆[*要靠你有品味))想跟她高飛**跟音樂賭我運氣,,=]*
`'◆*每晚跳過過癮!!*便獨自遠飛:::就似風箏\/\/\*,!﹡
金日
我番到學校個時
郭思思話比我知
有人部電話跌左落個屎坑
真係好慘!!!
仲有呀
郭思思去左我屋企訓呀
本身佢爸爸唔比嫁
但係佢最後都可以去我屋企訓~~
*--◆明白眼淚會不斷地漫遊:::傷多幾次心\| *﹡
*..°●我太樂意獻一吻||但為甚麼這溫柔會犯禁}}○o﹏
◆+".”為何現在每次和你傾電話::傾的時間都越來越短..!!
本身有得同佢地出去嫁
但係我爸爸番左來
所以就冇得去囉!!!!!!!
真係慘.............>.<
![◆*眼裡每種溫馨好滋味_____-**未來只看著你+"微笑中*-]
.,◆*臨分開之際 臨崩潰之際_]|!×