似貓性格既人生
其實都係講多錯多...
平時同人飲下野食下野...
不過我都係中意識多D女仔一齊玩...^^
本人就無咩野GE...不過係多口又多手左D啦...
多多見諒呀...^^
yoshioyon
暱稱: 休尤貓
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Won't You Stand
《奇蹟 》愛不愛我
希望在昨天
發人(游)心醒
Manulife泰國之旅! 第...
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 1255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


點解我想要多一張証都咁難! 忿怒 分類: 未分類

真係嬲到震呀!

一大清早五點幾想訓都無得再訓就係爲左訂羽毛球場!

六點正落到室內場排隊!

入到去睇到部訂場電腦有d問題都估到唔方有好事發生!

我都算叻嫁啦,第一時間叫人黎睇睇部機!

七點正開始訂場!自己張証訂到一個場!

之後想去睇下部電腦得唔得啦!點知都係唔得!

打電話訂場,諗住用呀文既証又話用唔到!

我再去問個訂場工作人員可唔可以比我用人既ID no. 訂多一個場!又唔可以…一定要用証!

我真係唔明點解我問你地影張証比我都賴呀.... 又唔洗你地起身訂......

明明可以訂到兩個場,宜家我親眼睇住第二個場比人訂左!

嬲到我震呀今日真係!



2010 年 2 月 17 日  星期三   雨天


心情真係一日比一日差 忿怒 分類: 未分類

今日打完波同文等人一齊食飯…

係食飯之前有個朋友打電話比我同我講好悶,但佢自己個女友就係格離,

嘩...嗰下真係嬲到我呀。唔致想噴煙呀....直頭係嬲到爆玻璃呀。

我都唔知佢係攞景還是贈興!

近排心情都唔係好好嫁啦!

到左今日都仲要比佢激一激!

真係呢...唔知想點!

爲左唔比自己亂黎...之後送佢地去坐車再自己一個由觀塘行返屋企!

足足行左兩個小時!但好可惜都係訓唔著!



2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


一首成兩年無聽既歌 分類: 未分類

今日好夜先返屋企,坐巴士返屋企,點知我坐過頭,行足成半個鐘先正式返到屋企,野都未食就要打電話比個妹做返d野!

做做下野開左電視,返做「人間蒸發」,點知原來係「實情」,一聽到e首歌我成個人都唔知有咩好做,成個人好空虛,個腦咩都無晒,最可笑就係第一段就講咩係令人失望!

游!在何處?



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


不應該有孤獨感覺既你 分類: 未分類

雖然識左你大約一年,記得你由頭到腳都係一個只係比歡笑別人,無脾氣,又中意同自己既好友周圍去玩!影好多唔同既相做開心既回憶!

得知自己好友會搬到異國,定會有捨不得既感覺!

在街上影下唔同階級既人,但可惜所見既只有一個孤身既人坐在街上,要人可憐!

背景音樂真係好聽好優雅比人寧靜既感覺,但也帶點悲哀!

最後都係帶你果句,小心自己身體,唔好再有咩事啦!



2009 年 9 月 16 日  星期三   陰天


係咪真係好彩呢 愉快 分類: 未分類

今日兩點至四點同家俊, 瑋珩練波, 之後就同瑋珩打左三場單打, 第一場嬴左, 第二同第三場輸左...再同家俊打, 好彩都嬴!
夜晚係基基到打波, 打左一個鐘之後, 手水痛返, 大件事啦, 好...係時候休息下...
返到屋企, 有信喎! 頭兩封係警署寄比我既...係社團註冊證明書!! 有點高興啦!第三封係 VTC 寄既信, 合格啦 ^^V! 超開心...
宜家仲有三卷未知, 希望都合格啦!!