真係嬲到震呀!
一大清早五點幾想訓都無得再訓就係爲左訂羽毛球場!
六點正落到室內場排隊!
入到去睇到部訂場電腦有d問題都估到唔方有好事發生!
我都算叻嫁啦,第一時間叫人黎睇睇部機!
七點正開始訂場!自己張証訂到一個場!
之後想去睇下部電腦得唔得啦!點知都係唔得!
打電話訂場,諗住用呀文既証又話用唔到!
我再去問個訂場工作人員可唔可以比我用人既ID no. 訂多一個場!又唔可以…一定要用証!
我真係唔明點解我問你地影張証比我都賴呀.... 又唔洗你地起身訂......
明明可以訂到兩個場,宜家我親眼睇住第二個場比人訂左!
嬲到我震呀今日真係!
今日打完波同文等人一齊食飯…
係食飯之前有個朋友打電話比我同我講好悶,但佢自己個女友就係格離,
嘩...嗰下真係嬲到我呀。唔致想噴煙呀....直頭係嬲到爆玻璃呀。
我都唔知佢係攞景還是贈興!
近排心情都唔係好好嫁啦!
到左今日都仲要比佢激一激!
真係呢...唔知想點!
爲左唔比自己亂黎...之後送佢地去坐車再自己一個由觀塘行返屋企!
足足行左兩個小時!但好可惜都係訓唔著!
今日好夜先返屋企,坐巴士返屋企,點知我坐過頭,行足成半個鐘先正式返到屋企,野都未食就要打電話比個妹做返d野!
做做下野開左電視,返做「人間蒸發」,點知原來係「實情」,一聽到e首歌我成個人都唔知有咩好做,成個人好空虛,個腦咩都無晒,最可笑就係第一段就講咩係令人失望!
游!在何處?
雖然識左你大約一年,記得你由頭到腳都係一個只係比歡笑別人,無脾氣,又中意同自己既好友周圍去玩!影好多唔同既相做開心既回憶!
得知自己好友會搬到異國,定會有捨不得既感覺!
在街上影下唔同階級既人,但可惜所見既只有一個孤身既人坐在街上,要人可憐!
背景音樂真係好聽好優雅比人寧靜既感覺,但也帶點悲哀!
最後都係帶你果句,小心自己身體,唔好再有咩事啦!
今日兩點至四點同家俊, 瑋珩練波, 之後就同瑋珩打左三場單打, 第一場嬴左, 第二同第三場輸左...再同家俊打, 好彩都嬴! 夜晚係基基到打波, 打左一個鐘之後, 手水痛返, 大件事啦, 好...係時候休息下... 返到屋企, 有信喎! 頭兩封係警署寄比我既...係社團註冊證明書!! 有點高興啦!第三封係 VTC 寄既信, 合格啦 ^^V! 超開心... 宜家仲有三卷未知, 希望都合格啦!!