第三日啦! 心情都係唔多好, 明天仲要考第三卷, 因心情影響, 唔想溫書, 但係就為左自己既夢想, 點都要頂落去, 忘記感情, 向夢想進發, 努力溫書, 加油!
七點正! 收到外公既不大好消息, 去到七點半我同老豆去到明愛, 八點到外公走啦...八成家人到齊明愛, 見多外公一眼! 外公, 放心吧, 安心走吧...唔洗掛住我地啦!
中左計啦! 唔記得左牌照事務課係跟返 Office Hour 嫁...我成一點半先去到灣仔警署, 兩點先開工, 但我兩點九就一要去到 VTC 考試...點死呀! 我連午餐都未食呀...我只好食野先啦! 我兩點四先回到警署, 兩點半先走得! 我就立刻飛的啦... 好彩我兩點八就上到 VTC 試場! 希望考試成功啦!
死火! 聽日考試啦! 一定要比多d心機呀! 溫溫下書先發覺之前所溫既書都唔係真係好比心機去溫, 不過點都好啦! 唔理咁多, 加油努力地溫書!!
今日好唔開心囉, 幫啊Hang練波, 練得最唔底係e次呀...因為我打爆左塊羽毛球拍呀 (fleet 4Ti 2000) 呀.....! 你死得好慘呀!