今朝一大清早九點半就飛入大圍, 原本係十點開嫁, 但係啊Ken同偉麟要早d去學, 不過佢地都好準時, 不枉我早多半個鐘起身!而且偉麟都係短短既一小時學識啦!
可惜既係好多人遲到, 太可惡啦佢地! ! 好...出發!由大圍入大尾督再出返大圍!
每人平均買左一支水就走得! 大件事啦我...我地去到一半都無既路我部單車既左手手殺壞左...我又要返轉頭, 好彩有Jackey陪我, 換左車之後就要追返大隊!
追到啦...死火...我流鼻血!!流左一小段時間, 好對唔住啦各位...要大家擔心又要大家等...!
既然大家都對我咁好, 等我請大家食菠蘿冰啦! 好味 ^^v! 無晒事就繼續行, 一直入到大埔食下午茶先啦各位...
再由大埔進發至大尾督, 點知真係天有不測之風雲啦! 係咁打雷...我地當然諗都唔諗就飛入大尾督啦!
天呀! 唔好落雨呀...到左大尾督! 當然, 天就無落雨, 但我又怕回程時會落, 所以我地就搵個好地方休息啦!
最後, 我決定因天氣關係, 係大尾督還車, 再坐車回大圍!
可惜, 去不到堤壩, 但都有兩位英勇人物就不怕風雨就飛左去堤壩!而且仲要食左d唔太好食既豆花...
不過都石可算是過左開心既一日! @@
|