|
2006 年 8 月 31 日 星期四 嫲,爺家 原本靜係我自己去嫁姐 點知到我去左冇內,個件死仔 包又同阿爺一齊番黎............... 到左6點半ge時候就番屋企喇..... 本身自己番....宜家又要帶買佢, 佢係仲要係地鐵到玩吊鋼,講電話 又講得大聲,仲要好大聲咁話『家姐.........』 又成程"痴"住哂 WHAT TIME IT IS︰2006-08-31 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 8 月 30 日 星期三 運吉 今天呢要北上呀! 因為呢......要覆診!誰知去到之後 d姑娘話:『辛醫生理兩日請左假喎(30-31號)。』
WHAT TIME IT IS︰2006-08-31 11:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 8 月 28 日 星期一 冇得番.................... 本來有得番大陸ge!!!但點死都估5到................... 舅母因為臨時多野要做,所以5可以番................. .............................就此『大陸之行告終』 WHAT TIME IT IS︰2006-08-28 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||