yourheart
暱稱: 瓜左~升仙
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傾計
佢冇再理我
銀包
濃滑奶茶
清楚
網站連結
johnnys taiwan
jungiery stars
KAT-TUN(論壇)
mimi
NewS
NewS第二個綱
ting
Ivy
山下智久
有關阿Sa ge綱頁
沒香琼
屎屎怪人王
相相
彭嘉英
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 26 日  星期三  

又係咁

唉!!好煩呀!!!佢日日係咁打來...佢唔煩我都煩喇!!!係味呀!!次次打來都係同我講盧姐

單野....我唔想再理喇...成日係電話到同我講買同一樣野佢話﹝你地只係識話我地誤會你地..

,日日都係到講我地...等等﹞唉!!!我覺得第一理件事個個都有份個囉...點解要咁樣講呢?而且大家都

有誤會大家..重有呀!!我地冇講過話我地冇誤會過你吖!!!係咪?點解次次講清楚都係你地叫我地過去

而唔係你地過來同我地傾清楚,點解呀,...點解好似次次有你地講冇我地講咁呀?...唔

好下下話我地得唔得呀? 我唔想講出來同你地三口六面講我心底都係因為我怕理件事越整越喎炸!!!!重有我我好增李xx

 ar冇fd個陣就出到唔出些...宜家有人同佢玩喇就咁咩.....等我之前重覺得你好咗原來唔係!!!太過份喇!!

唉好煩呀我唔想再提喇!!!都係講第二件事喇!!! 我本來想問間離班惜書嫁嗎點知王xx同佢班fd就當住到門唔比我入

...咁個陣又見到老師來緊.....唉算喇番番課室囉..跟任番到去之後就見到miss chow係課室喇

我我咪快d入課室囉,之後同老師講i forgot bring ET...{其實我係用中文用miss chow講嫁!}好彩佢冇高我姐

跟住放學之後我就走過去同王講”收喇”我先舒服番d!

 


WHAT TIME IT IS︰2005-10-26 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 10 月 25 日  星期二  

唉!!

今個學期...真係多事發生!!就好像理幾日咁之嗎...我地班又開始有分化喇!!

係理件我都有份....件事就由一張學生正開始...本生...係老伍想傳張學生正比老王ga

跟住傳到去老盧個到就比老師收咗...本生理件事係唔關老盧事...但係佢就比咗老師話喇

跟住老盧就好嬲...就嬲shine全班fd la...我地之後就走去哄番佢...但係都係冇用

跟住佢重嬲到唔去學校旅行..炸梁知道咗之後就cry la....當時因為馬同盧一起...所以炸梁

就懷疑係馬教梳佢...叫佢唔好去...當時我都有以為係嫁...但係後尾..馬好大些話炸梁做咩

話佢教梳盧...佢冇講...當時我聽到佢咁講之後我就覺得應該唔係馬講...馬冇教梳..!!

之後盧話肚痛所以唔去初頭我地以為佢咋嫁咋...因為佢笑笑口...點知原本佢真係肚痛...(佢解釋過)

到咗第二日盧冇同我地講野...炸梁都係一樣...原來炸梁唔同我地講野係因為我地話佢有講盧咋肚痛

....的就唔記等佢有冇講...但係其他人就話佢有我都唔知信邊個好..而家我地班女仔又多咗一派喇

本生有5派而家有6派...唉!!!總之我唔知點做好,但係我永遠都係企係老鄭,老曾,個邊ga!!

 

 


WHAT TIME IT IS︰2005-10-25 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]