|
2005 年 10 月 26 日 星期三 又係咁
單野....我唔想再理喇...成日係電話到同我講買同一樣野佢話﹝你地只係識話我地誤會你地.. ,日日都係到講我地...等等﹞唉!!!我覺得第一理件事個個都有份個囉...點解要咁樣講呢?而且大家都 有誤會大家..重有呀!!我地冇講過話我地冇誤會過你吖!!!係咪?點解次次講清楚都係你地叫我地過去 而唔係你地過來同我地傾清楚,點解呀,...點解好似次次有你地講冇我地講咁呀?...唔 好下下話我地得唔得呀?
ar冇fd個陣就出到唔出些...宜家有人同佢玩喇就咁咩.....等我之前重覺得你好咗原來唔係!!!太過份喇!! 唉好煩呀我唔想再提喇!!!都係講第二件事喇!!!
...咁個陣又見到老師來緊.....唉算喇番番課室囉..跟任番到去之後就見到miss chow係課室喇 我我咪快d入課室囉,之後同老師講i forgot bring ET...{其實我係用中文用miss chow講嫁!}好彩佢冇高我姐 跟住放學之後我就走過去同王講”收喇”我先舒服番d!
WHAT TIME IT IS︰2005-10-26 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 10 月 25 日 星期二 唉!! 今個學期...真係多事發生!!就好像理幾日咁之嗎...我地班又開始有分化喇!! 係理件我都有份....件事就由一張學生正開始...本生...係老伍想傳張學生正比老王ga 跟住傳到去老盧個到就比老師收咗...本生理件事係唔關老盧事...但係佢就比咗老師話喇 跟住老盧就好嬲...就嬲shine全班fd la...我地之後就走去哄番佢...但係都係冇用 跟住佢重嬲到唔去學校旅行..炸梁知道咗之後就cry la....當時因為馬同盧一起...所以炸梁 就懷疑係馬教梳佢...叫佢唔好去...當時我都有以為係嫁...但係後尾..馬好大些話炸梁做咩 話佢教梳盧...佢冇講...當時我聽到佢咁講之後我就覺得應該唔係馬講...馬冇教梳..!! 之後盧話肚痛所以唔去初頭我地以為佢咋嫁咋...因為佢笑笑口...點知原本佢真係肚痛...(佢解釋過) 到咗第二日盧冇同我地講野...炸梁都係一樣...原來炸梁唔同我地講野係因為我地話佢有講盧咋肚痛 ....的就唔記等佢有冇講...但係其他人就話佢有我都唔知信邊個好..而家我地班女仔又多咗一派喇 本生有5派而家有6派...唉!!!總之我唔知點做好,但係我永遠都係企係老鄭,老曾,個邊ga!!
WHAT TIME IT IS︰2005-10-25 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||