|
2005 年 11 月 22 日 星期二 ....唉一言難盡 唉,今日為左拉呀娟姐過來,就整咩左,真係好sorry ar!!
期間老鄭比人知道左佢叫屎屎吖!!!哈!!真開心!! 跟住放學之後我就買左髮x,買左之後就番屋企試用,點知好難先整到(不過效果唔錯喎!!)
WHAT TIME IT IS︰2005-11-22 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 20 日 星期日 詳和的一天!!!但係就來冇得上綱喇 今日過得真係快呀!!! 今日個姐姐同我講左一陣就走左喇!!! 之後老劉打來問我去唔去街我答左唔去因為冇錢 我今日問呀媽拿食飯錢同旅行錢,但係因為佢未有錢所以只係比左住$25我 食住一日飯先!!!我呀媽得番$40咋!!!佢話佢聽日重要問人惜錢先夠用呀!! 唔知點解得個心覺得好唔舒服呀!!可能因為理陣用左我呀媽好多錢喇 期間我都有問過我呀爸嫁(拿食飯錢)但係見佢好似好唔願意所以就冇拿喇!!! (因為我知我呀爸重窮過我呀媽)同買我都知屋企冇錢!!!如果我呀爸冇左份工我地一家都唔知點算 所以有時我個心都好唔舒服,因為明知咁樣我成日問我呀媽拿咁多錢!!!有時我都想同佢地講我愛你!!!!!! WHAT TIME IT IS︰2005-11-20 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 19 日 星期六 體檢呀!! 今日我去體檢呀!!!!體完之就比上喇!! !!!!真係忙呀!!!!體檢個個醫生無啦啦問我有冇拍拖喎!!我於是就 好確定咁答佢冇...心想我又點會有呀!!!之後個醫生讚我體重好左!!!我好開心呀! 至於係大陸方面...個護士就話我擦牙擦我好乾淨,而個醫生就話一般,跟住無啦啦另外 一個醫生入來個陣望一望我都話我擦得唔錯!!!!所以我好開心呀!!但係過左冇內醫生就話(xxx我牙很大呀!) 『唔係另外一個醫生講嫁』我個心就當堂好冷!!!......
WHAT TIME IT IS︰2005-11-20 12:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||