|
2005 年 11 月 6 日 星期日 .................. ............................... ............................... WHAT TIME IT IS︰2005-11-06 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 6 日 星期日 真係好呀!! 唉!!好開心呀我部電腦終於整番好喇!!!宣家冇中毒喇!!好開心,理個功勞都 係歸功於我老豆!!
來做咩呀!!我都叫咗你唔好整嫁喇,明知個仔知道之後又會沉迷打機嫁喇!!) 除咗理件事之外重有一件事令我又開心又興奮ga,我地成班人走去串個隻狗呀!!!
人叫佢做咩就做咩,人話我地佢又話。搞到理幾日終於忍唔住同其他人係電話同msn到串佢串 到佢冇聲出,
打比佢一係就即刻cut線一係就聽咗d d 之後先再cut,琴日連佢主人都唔帮佢呀!!抵死!!
竟然,講比男仔伴聽我地d野..你有咩據心呀?...講比女係聽我地都唔怪你呀(因為我地都有講過比笑媚 同娟姐聽)..但係你竟然講比男仔我地d野!!重要係同我地對敵個個!!
多佢幾次先得呀!!咁八婆吖喇!!!.......唉都係講番d開心野喇!!今日我同老鄭,娟姐,笑 媚,笑媚個妹同佢d fd唱k 呀。我重smorking過幾下!!但係到最後都冇smorking完,因為我怕我會變到好壞同咩呀!! 總之我好怕喇!!跟住就買咗D化妝品同行咗一陣旺中就番去大陸溫牙醫喇!!好在醫生冇話我咋!!因為我比我 呀媽丟咗我D野!!
WHAT TIME IT IS︰2005-11-06 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 11 月 1 日 星期二 有冇交錯!!! 有冇交錯呀!!!我地理兩個星期都冇講你地咩喇,你又做咩話我地呀!!! 我地幾時有同過c班個d人講你地壞話呀!!c班個d人望住你就話咩!!咁你講咩都得嫁喇!!! 成日都玩暗串!!!重要係話咗我地之後唔認個隻!!!!有冇交錯呀!!! 喂喂!!!你地成日話某人係大家姐!!!咁姐係指明話一個人喇!!又話冇話過我地同指明話人呀!!! 咁你點解釋呀??我地所有ga野都係問過人人ga意見我地先做嫁!!你地咁話我地係咩意思呀!! 我覺得宜家你先係大家姐囉!!!宜家盧姐佢地都冇咩話我地喇,你又做咩係度無啦啦話我地呀!! 重有呀好心你就睇住你隻狗喇...記住唔好比佢走咗去呀!!!你叫佢做咩就做咩真係十足十你隻狗呀!! 我地係堂到傾電話又關你咩事呀!!好過你冇得傾喇係咪呀!!而且呀你地係堂到過有食野喇!!! 你又有資格話我地咩!!!重想告我地!!! 今日lunch time個陣我同老鄭又比歐xx玩喇!!!佢整到我地好痛呀!!又整我洛地又整到我同老鄭隻手 !!!唉真係呀.....正所謂((((((此仇不報,就唔係君子呀)))))))
WHAT TIME IT IS︰2005-11-01 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||