|
2005 年 12 月 8 日 星期四 心又開始關閉喇..... 唔知點解一到左某一段時間我個心就好似關閉左一樣 唔想講野,唔想玩................重有好多原因.......唉!!! 想開又開唔到!!!
WHAT TIME IT IS︰2005-12-08 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 7 日 星期三 死火...... 今次死喇!!!..................................真係死喇唉!! 我今日係小息個陣比人chick ar!!好彩冇姐,如果唔係,歐x然你死比我睇呀 重要係chick完之後又唔認,
..................如果整到....................................................... ............................... WHAT TIME IT IS︰2005-12-07 02:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 5 日 星期一 過份呀! 今天放學之後我,老曾,玲玲,老鄭,老張,老彭,炸梁,老盧,老劉同 李含欣講數!!!等左成半粒鐘先佢肯請野,講到好似5點幾, 搞到老曾,彤,玲玲,老張走先,李含欣真係麻煩呀!!講d野都要搞咁內,次次 冇人同佢玩,佢都會去溫”水泡”死八婆
佢地和好喇!!”正戊利”最後ga結果,就係佢地話同佢做番普通fd算,同買佢地好想變番 好似以前1B咁,咁好!!(我都想呀,但係我係絕對唔會同番個條”死戊利”做fd嫁”因為佢正一係死八婆) WHAT TIME IT IS︰2005-12-05 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||