|
2006 年 1 月 16 日 星期一 放左學之後見到李老母吖!!! 李碧欣出貓呀!!!!真過份兩姊妹一樣咁衰!!!! 到左放學之後,我地見到李老母呀!!!叫佢幾聲佢先應重要係叫買英佢先應喎!!! 重係到對住我地笑!!食懵你呀!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-16 10:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 15 日 星期日 我就黎想死嫁喇! 一時有一時冇!!"!建盤"如果唔係因為我細佬話要做功課我呀媽都唔會係 夜晚到拎出黎!!!!唉!!!!過份!!.....好開心呀,TWINS話佢地唔會撒呀!!! SA:『我同阿嬌決定死都要黐住。』同有佢地話會唱到六十歲都唔會撒!!!!好野!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-15 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 14 日 星期六 理兩日唔洗優 今日同琴日唔洗理考試d野!真舒服 但係一到左聽日就要打回完形!變番條書蟲!真無內! 不過!好彩考到禮拜二就唔洗考喇!好彩唔係日日考!如果 唔就真係死得人多囉! WHAT TIME IT IS︰2006-01-14 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||