|
2006 年 1 月 13 日 星期五 比人屈! 原來比人屈ge感覺真係唔好受嫁!點解佢要感做? 但係每每當我聽到佢同我講野ge時候我又覺得佢好慘!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-13 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 12 日 星期四 鋼鍊好好睇呀!! 考完試之後去睇鋼鍊,好好睇呀有好多係電腦cut左ge片段,都有得睇呀,重有鋼鍊揮春送添!!!
重有呀係戲院出面個個大映莫到睇到twins個新年mv真係好呀,佢地又出左碟喇!!!好野!!!
不過最唔好彩ge係見到隻狗人去睇首映佢又去睇(跟人)聽其他人講佢本身係星期六先去睇嫁,而家一聽到 話我地今日去首映佢又去(討厭)
WHAT TIME IT IS︰2006-01-12 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 11 日 星期三 李老母報串比miss聽!又尊簡正班主任黎個陣喊!!!!!賤格!!!! 今日放學之後為左囉番部mp3,於是留低,點知miss係比番我之前,竟然同我講李老母,
同miss講好多人都有份喇!!跟住就問我講邊個有份!跟住我由擬左一陣,先講!!!!又叫我用紙寫低,寫低邊個有份、打左幾多 次電話,聽左幾次!!!因咩事!又問做咩用部mp3錄音!(煩到死)
喇!!!!正一八婆!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-11 12:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||