|
2005 年 12 月 20 日 星期二 唉...好無內!!! 今日習隊去禮堂個陣!!比班人無喇喇話阿Sa
有咩理由燒買呀Sa個到先得嫁!!!!!
今日我終於用盡我筆生人ge力量做完我個兩份報告!! 好野!!!我自己就覺得5錯喇!!!5知其他人對我份報告有咩意見呢?
WHAT TIME IT IS︰2005-12-20 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 20 日 星期二 哎呀!!! 今日朝早個陣.娟姐好遲先打比我叫我同老曾同佢一齊番學 等左兩部車,佢先黎,重要係慢慢咁行過黎個隻
點知,我話”喂!唔該溫xxx之後,就有一個講鄉音ge女人同我講話xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx”(唔係粗口)ge野之後,好似連bye bye都有講就cut左線喇!!
比老曾同其他人知,其他人冇笑得咁利害,但係佢就由朝早笑到放學!!
放左學之後.番到屋企,就拎齊野,準備出發去Chrismans Party 喇!!行程就係同老鄭一齊去公廁化妝 ,跟住就番學校。其實幫老鄭問人拎番d野其間,有某d怪事發生左,不過可能應該係錯覺黎嫁姐!!! 係Chrismans Party 我重拎到禮物,真開心。 開完之後,就同左老鄭,雞,小強,呀No,行左一陣睇下有咩野玩,點知係冇ge.....
之後咪去左m記坐囉,原本就係男還男坐女還女坐ge,但係到左我地坐左冇之後,就有個呀伯走過黎我地 後面坐,又成日啤住我地!!
.......跟住ge野就廢事寫喇 WHAT TIME IT IS︰2005-12-20 12:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005 年 12 月 18 日 星期日 [ 此日誌受密碼保護 ] WHAT TIME IT IS︰2005-12-18 10:46 PM |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||