|
2006 年 1 月 26 日 星期四 睇左新聞...... 夜晚個陣我睇到新聞話,政府會 採取好嚴厲同高超ge野去捉d down 歌 ge人,我有d怕怕呀!!!所以 大家要小心d野!!!
我初一要番大陸呀!!!好緊張又好似冇咩feel感!!! 年年都會有理種feel,番3日都唔知有咩好番?初三就番出黎喇!!! WHAT TIME IT IS︰2006-01-26 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 25 日 星期三 係我開門比我細佬ge前一刻 係我開門比佢之前我已經預左要同佢噪同打架嫁喇!!!! 因為,為左部電腦,我話玩到答3喇佢又唔肯,我話:『你琴日夜晚都有 玩喇!!!!』跟坐佢就話:『你前日都有玩,當打和囉!!!』跟住我就話:『你日日 都有玩嫁!!!!』之後佢重蚊插蘇
跟住係理一刻我先諗起佢 睇日唔洗番呀!!!佢一定會玩嫁!!!結果最後咪又係佢玩得多過我!!!! (佢係一地面前比人蝦都唔出聲,宜家係屋企就係到噪)
搞到宜家要等佢保習先有得玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-25 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 24 日 星期二 miss溫我地 嘩!!!嘩!!!嘩!!!我真係好驚呀!!!!
我真係好驚呀!!!今日miss又溫我地喇!!! 點算好呀????哎呀!!!我真係好驚呀!!! 朝早個陣我地係到照番其他人ge對話講野 (係有關猩猩),點知有d人就係到自認喎!! 人地都冇指名度姓!!!點知就有人拿拿林,走去自認!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-24 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||