|
2006 年 2 月 1 日 星期三 去左直髮 今日去左直髮,一路直就一唔"行"搞到條"鏡"紅哂!! 聽個到d人講話因為有隻狗入左去間店,搞到唔知係咪有x 連個間店d人都覺得"行"呀!!!陰公!!!整完之後出到街就唔"行"喇!!
你話怪唔怪呀!!!如果下次去ge話睇黎一定要著多d衫!!!
咁就唔會咁容易"行"。期間鄭都黎左,剪髮!!!佢剪完我又直完之後就去左 西九,穿耳,賣左d雙氧水就走佬喇!!! WHAT TIME IT IS︰2006-02-01 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 2 月 1 日 星期三 行街街 今日同amy,屎去左旺角個邊唱k,行街買化妝品 我有d野唔明呀!!點解知知利街街都會不知不覺咁行左入化妝店 一個月總係會張d錢放哂係理d野身上,係咪好哂野呀?? 唔得睇黎我都要節制下喇!!!
WHAT TIME IT IS︰2006-02-01 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006 年 1 月 30 日 星期一 拜年 理幾日去拜年豆左d利是!!!我一早都話我d叔公,叔婆 唔好嫁喇!!!聽我呀媽講呀!!我三叔婆係睇日比錢!!! 我都覺得佢講得冇錯!~!!因為佢可能個個都比廿蚊, 靜係比我地個家人十蚊雞!!!真係衰!!
WHAT TIME IT IS︰2006-01-30 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||